رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

56 عنوان برنامه در رامسر اجرا می‌شود

 

56 عنوان برنامه در رامسر اجرا می‌شود

فرمانده سپاه رامسر:
56 عنوان برنامه در رامسر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر از برگزاری بیش از 56 عنوان برنامه در دهه فجر سال 89 خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صادق حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: سی‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر امسال با ویژگی‌ها و شاخصه‌های متفاوتی همراه است که تبلوری از جامعه‌ای حسینی است.
‌وی گفت: امسال آغاز دهه مبارک فجر مصادف با ایام سوگواری ارتحال پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است و باید برنامه‌های ویژه‌ای که متجلی مصیبت عظیم و سوگواری ائمه اطهار (ع) باشد، اجرا شود.
حمیدی وحدت، اتحاد و انسجام مردم همراه با بصیرت و روشنگری را رمز بقای اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: بصیرت‌افزایی و روشنگری ملت برای مقابله با فتنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند از رویکردهای مهم در برنامه‌های دهه مبارک فجر سال جاری است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان مازندران دارای سه فرودگاه هستیم مراسم باشکوه نمادین استقبال از امام (ره ) از فرودگاه به سمت گلزار شهدای بهشت زینبیه رامسر را داریم که از برنامه‌های مهم این شهرستان است که در قالب کمیته بسیج، صبح روز دوازدهم بهمن ماه اجرایی می‌شود.
حمیدی بیان داشت: همچنین مراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین امام رضا (ع) را نیز در دهه فجر برنامه‌ریزی کردیم که اجرا می‌شود.
وی در ادامه سایر برنامه‌های دهه فجر را تشریح و تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال نشست‌های روشنگری و بصیرت برای آحاد مردم از قبیل دانش آموزان، دانشجویان، اصناف، کارمندان، دیدار با خانواده شهدا و فعالان انقلاب اسلامی، افتتاحیه پایگاه‌های مقاومت، صبگاه مشترک نظامی و انتظامی و برنامه‌های ورزشی و ... است.
وی در پایان گفت: در دومین روز از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مصادف است با روز پنج شنبه غبارروبی مزار شهدا در بهشت زینبیه را داریم که از آحاد مردم دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کرده تا یک‌بار دیگر تجدید میثاقی با شهدا و امام شهدا داشته باشیم.‌
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
... دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:53

شهری که بی صاحب باشد ، قورباغه هفت تیر کش می شود !!
عزل نصب فتنه گرانه
تا امروز کلیه انتصابات وعزل ها روال قانونی داشته که از چند مراجع استعلام دریافت می شد .
حضور غریب الوقع دکتر علیخانی در اتاق ریاست بیمارستان امام سجاد ( ع ) همه را شگفت زده کرد !
این در حالی است ، دکتر علیخانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بین الملی رامسر هنوز عنوان ریاست آن دانشگاه را بعهده دارد ، با در داست داشتن حکمی از سوی معاون آموزشی علوم پزشکی استان ، بعنوان ریاست بیمارستان میز قبلی که چند سالی در پشت آن حکم رانی می کرد را دوباره صاحب شده بر گردد .
هنوز ریاست بیمارستان دکتر سمائی مبهوت است که هیچ روال اداری و قانونی طی نشده است . حتی تلفنی به ایشان هم چیزی نگفته اند .
دکتر سمائی اظهار می دارد حتی ریاست علوم پزشکی استان از این عزل و نصب بی خبر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد