رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شوخی عجیب یالثارات با مشایی!!!

 

شوخی عجیب یالثارات با مشایی!!!

هفته نامه یالثارات در مطلبی طنز خواستار تعطیلی روز تولد اسفندیار رحیم مشایی شد .

یالثارات نوشت :به پاس خدمات بی‌سابقه قطب دایره دولت و مرشد کامل حضرت اسلام‌شناس مقیم ریاست جمهوری به دین و دولت و مردم و کل جهان لاهوت و عوالم ناسوت و غیره پیشنهاد می‌شود که از این پس:

۱- روز تولد حضرت ایشان به عنوان روز «احیای معنویت لاهوتی» نامگذاری شود.

۲- و تعطیل عمومی هم باشد! ترجیحا ۲ روز!

۳- و به مناسبت تولد ایشان به کارمندان ارشد نهاد ریاست جمهوری سبد کالا و به بقیه کارمندان دولت بسته‌ای فرهنگی شامل نرم‌افزار «معراج مشاء» (حاوی تمام سخنرانی‌های حضرت ایشان به صورت فشرده و صوتی و تصویری) و کتابچه‌هایی جهت معرفی این تحفه آسمانی و غیبی و اندیشه‌های بلند حضرتشان اهدا شود.

۴- حتی می‌شود در شب تولد ایشان ۱۷ لیتر بنزین با نرخ صد تومانی درون کارت‌های خلایق شارژ کرد و میلیونها نفر را دعاگوی وجود شریف آن جناب نمود.

۵- برگزاری جشنواره‌های فیلم، شعر، نماهنگ، نقالی و کاریکاتور جهت بزرگداشت ایشان در قالب «هفته فرهنگی اسفندیار» هم می‌تواند از دیگر برنامه‌های دولت (مخصوصا وزارت ارشاد) در جهت بزرگداشت مقام این عارف و اسلام‌شناس ناشناخته باشد تا در قالب‌های شعر، فیلم و... لااقل گوشه‌ای از مراتب وجودی و فضایل و کمالات این وجود ذیجود بر خلایق آشکار شود.

۶- مراسم دعای همگانی در مدارس، ادارات و کلیه مناطق استحفاظی دولت جهت سلامت وجود این گوهر یگانه دهر به صورت ۱۰ دقیقه در مراسم ظهرگاهی به صورت یک روز در میان برگزار گردد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد