رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خلعتبری: نطارت بر قیمت کالاها در رامسر افزایش یابد

  

غلامرضا خلعتبری:

نطارت بر قیمت کالاها در رامسر افزایش یابد
در نوروز 1390؛
نطارت بر قیمت کالاها در رامسر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رامسر خواستار افزایش روند نطارت بر قیمت کالاها در نوروز 1390 توسط نهاد‌های مربوطه در رامسر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامرضا خلعتبری شب گذشته در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر اظهار داشت: علاوه بر تأمین این دو مقوله سلامت و امنیت باید نظارت دقیق روی قیمت‌ها صورت بگیرد به ‌ویژه نظارت روی نرخ کالاها و نان و همچنین در کیفیت پخت نان که بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به کارهای انجام شده در سال قبل توسط کمیته‌های مختلف، ادامه داد: اقدامات انجام شده در سال قبل مانند استقرار کمپ‌های هدایت مسافران در ورودی و خروجی شهر، ساماندهی باغ 30 هکتاری، روان‌سازی ترافیک، کشیک‌های مختلف در بانک‌ها، داروخانه‌ها، استقرار دو دستگاه آمبولانس در محور جواهرده و دالیخانی و ... که با روند بسیار خوبی انجام شد، موجب رضایت‌مندی بسیاری از مسافران شد و در سال جاری علاوه بر انجام کارهای سال گذشته، اقدامات جدیدی نیز در راستای افزایش رضایت‌مندی بیشتر گردشگران باید انجام شود.
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر گفت: تلاش همه مدیران برای ساماندهی شهرستان باید همه‌مکانی و همه‌زمانی باشد.
علی حسینی افزود: با توجه به اینکه رامسر شهری توریست‌پذیر است به همین منظور باید زیرساختارهای آن تأمین شده تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران باشیم
حسینی با تأکید بر اینکه می‌توان کمبودهای سال‌های گذشته را برا ساس تجارب جبران کرد، بیان داشت: نیاز اصلی شهر وجود پارکینگ است که پیشنهاد می‌شود با ساماندهی مناسب پارکینگ‌های کوچک حداقل بخشی از این مشکل را برطرف کرد.
وی در ادامه بربالا بردن تمرکز ایستایی مسافر در شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: ساماندهی ایستگاه‌های پذیرش مسافر از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود چرا که تکریم ارباب رجوع همواره از مسایل مهم است.
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر تصریح کرد: مسافری که به رامسر می‌آید قطع به یقین برای دیدن میراث فرهنگی و تاریخی، کاخ موزه و آبگرم‌ها و دیگر جاهای رامسر اقدام خواهد کرد که ضرورت دارد برای عدم سرگردانی مسافران برای دیدن این مکان‌ها یک تابلو به رنگ شاخص و حتی الامکان به رنگ قهوه‌ای که رنگ جهانی است تهیه شده و در سطح شهر نصب شود تا نشانگر مکان‌های گردشگری شهرستان باشد.
وی در پایان همچنین پیشنهاد کرد تا با توجه به استعداد بالا و جاذبه‌های بسیار در سطح شهرستان نمایشگاهی در ایام نوروز به منظور معرفی استعدادهای موجود در شهرستان برپا شود.
انتهای پیام/غ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد