رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برزین: مشایی نماد تراز نوینی از روشنفکری دینی است

مهندس محمد حسین برزین:
مشایی نماد تراز نوینی از روشنفکری دینی است

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: گردشگری

محمدحسین برزین ـ رییس هیأت مدیره‌ی شرکت نمایشگاه‌های‌ میراث فرهنگی و گردشگری ـ‌ همراه مدیرعامل این شرکت، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حضور یافت و در نشستی، ضمن پرداختن به جایگاه گردشگری ایران، از چالش‌های مربوط به تبلیغات ایران در بخش گردشگری سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، برزین در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای گروه فرهنگی ایسنا برگزار شد، گفت: ایسنا معتبرترین و کم‌حاشیه‌ترین رسانه در کشور به‌شمار می‌آید که همواره با حفظ امانت و صادقانه به انتشار اخبار پرداخته است که اگر با این رویکرد به فعالیت خود ادامه دهد، بیش از گذشته موفق خواهد ‌شد.

او که اکنون مدیرعامل گروه هتل‌های هما نیز است و فعالیت خود را در ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها از زمان ریاست اسفندیار رحیم‌مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آغاز کرده است، در ادامه‌ی این گفت‌وگو اظهار کرد: قبل از زمان ریاست مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت گردشگری به طبقه‌ی خواص تعلق داشت و بیش‌تر سفرها نیز خروجی بود، بعد از آن صنعت گردشگری در سبد دغدغه‌ی خانوار ایرانی قرار گرفت و نگاه جدی به سفر ایجاد شد.

او با تأکید مجدد که « گردشگری در دوره‌ی ریاست آقای مشایی به صنعت تبدیل شد،» افزود: برغم ضعف و کمبودها، مهم این است که نگاه ما به گردشگری تغییر کرده است.

برزین گفت: مشایی، تراز نوینی از روشنفکری دینی را ارائه می‌دهد، یعنی پدیده‌ای است که به عمق تاریخ نقب می‌زند؛ از نهضت سبز فاطمی آغاز و از نهضت سرخ حسینی عبور می‌کند و در نهضت سفید مهدوی می‌بالد و نگاهش را براساس فرهنگ انتظار که عمده‌ی شاخص‌های آن نفی باورهای غلط، روشنگری، نشاط‌بخشی و امید به فردای روشن است را در افق منظر نگاه مردمان پدیدار می‌سازد.

او ادامه داد: امروزه هر کاری که در عرصه‌ی توانمندی‌های ایران، نه فقط گردشگری در همه‌ی زمینه‌های علمی انجام شده، امیدبخش است و نشان‌دهنده‌ی توانایی ماست. اگر دقت کنید همین حالا در زمینه‌های نانو، فناوری هسته‌یی، سلول‌های بنیادین و هوا و فضا قله‌های رفیعی را فتح کرده‌ایم. در واقع، عَلَم «نهضت تولید علم» را از حدود هفت هشت سال پیش مقام معظم رهبری بلند کردند و حالا پس از گذشت پنج شش سال،با اهتمام دولت‌های نهم و دهم، دستاورد‌های آن حاصل شده است.

برزین بیان کرد: اکنون نگاه امیدبخش و با نشاطی وجود دارد که بیان می‌کند ایران به‌عنوان ام‌القرای کشور‌های اسلامی باید بتواند در تمام زمینه‌ها پیشرفت کند و پایه‌های اهتزار پرچم ظهور را در این جهان ایجاد نماید. وقتی این نگاه باشد، آن را به تمام زمینه‌ها می‌توان تسری داد.

به گزارش بخش میراث و گردشگری ایسنا، برزین در این نشست به تشریح فعالیت‌هایی که شرکت نمایشگاه‌های میراث فرهنگی و گردشگری در پنج سال گذشته انجام داده است و ضعف‌ها و مشکلات تبلیغات و بخش نمایشگاه‌های بین‌المللی پرداخت که مشروح این گفت‌وگو به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8911-01843 
´´ ´

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد