رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون فرماندار رامسر خواستار تسریع در ارائه کارت سوخت کلاردشتیها

 

معاون فرماندار رامسر خواستار تسریع در ارائه کارت سوخت رانندگان کلاردشت شد

در همایش بخشداری‌ها مازندران عنوان شد؛
خدمت به روستاها روان‌سازی شود

خبرگزاری فارس: دغدغه مشترک بخشداران مازندران، روان‌سازی در ارائه خدمت به مناطق روستایی عنوان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بخشداران مازندران عصر امروز در همایشی به همین عنوان در استانداری مازندران شرکت کردند.
در ابتدا بخشدار منطقه هزار جریب نکا خواستار برطرف کردن مشکل توزیع گاز در منطقه هزار جریب شد.
سیدمهدی میری تصریح کرد: شرکت‌های توزیع گاز در مناطق دوردست گازرسانی را به طور مرتب انجام نمی‌دهند و با وجود داشتن قرارداد، گازرسانی به بعضی از مناطق را منوط به افزایش بهای گاز اقدام می‌کنند.
وی خواستار اختصاص سهمیه سوخت برای حمام‌های روستایی شد و افزود: قبل از شروع هدفمند کردن یارانه‌ها روستائیان با اقدامات تشویقی از جانب بخشداری نسبت به فسیلی کردن سوخت حمام‌ها اقدام کردند که در حال حاضر با شروع قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و عدم درآمد کافی روستائیان تمایل به استفاده از جنگل و شاخه‌های آن زیاد می‌شود.
در ادامه معاون فرماندار رامسر نیز خواستار تسریع در ارائه کارت سوخت رانندگان روستایی بخش کلاردشت شد و افزود: از 20 راننده‌‌ای که در این بخش وجود دارند تنها دو راننده کارت سوخت دارند.
غلامرضا خلعتبری در ادامه افزود: در صورت عدم تسریع در روند کارت سوخت رانندگان این بخش تمایل به استفاده از کپسول‌های 11کیلویی غیراستاندارد دارند که سبب ایجاد مشکلاتی در این بخش می‌شود.

*با وجود افزایش قیمت نان تغییری در کیفیت نان ایجاد نشد
محمدرضا نصیری بخشدار بخش لاریجان آمل نیز گفت: برای پرداخت نرخ نفت و گاز با مشکل مواجه هستیم و یک‌هزار نفر سهمیه بگیر این منطقه ماهانه یک‌هزار لیتر مصرف سوخت دارند که هزینه سوخت آنها با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به 400هزار تومان در ماه افزایش یافت.
نصیری خواستار اختصاص سهمیه نفت سفید به دامداران بخش شد و افزود: تمهیداتی اندیشیده ‌شود تا دامداران بخش روستایی لاریجان آمل از نفت سفید ارزان قیمت بهره‌برداری کنند.
وی با بیان اینکه پرداخت سهمیه مساجد و تکایا از دیگر دغدغه‌ مردم منطقه است که برای تسریع در روند سوخ‌رسانی به مساجد اقدامات مناسبی انجام شود.
بخشدار لاریجان آمل با اعلام اینکه یکی از اهداف طرح هدفمند کردن یارانه‌ها بهره‌روی مناسب از سوخت است، بیان داشت: خیلی از ساختمان‌های اداری بخش لاریجان آمل فرسوده است که نیاز است برای تعمیر آنها اقدام مناسبی انجام شود.
انتهای پیام/ی20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد