رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عامل سرقت های رامسر دستگیر شد

 

عامل سرقت های رامسر دستگیر شد

با تلاش پلیس چالوس؛
عضو اصلی باند گربه‌های وحشی غرب کشور دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چالوس گفت: سارق شرور که از اعضای اصلی باند مخوف گربه‌های وحشی غرب در چالوس بود به دام انداخته شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی فقیه‌ ‌در نشست با خبرنگاران شهرستان چالوس اظهار داشت: سارق شروری که طی چند روز گذشته اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم چالوس و شهرستان‌های اطراف کرده بود، توسط نیروهای انتظامی شهرستان چالوس به دام انداخته شد.
این مسئول انتظامی افزود: هفته گذشته شاهد چهار فقره سرقت خشن همراه با اذیت و آزار در چالوس و حاشیه بودیم که بدین منظور تیم ویژه‌ای تشکیل شد.
وی بیان داشت: به دلیل وضعیت خاص این سرقت‌ها آماده‌باش اطلاعاتی و عملیاتی به تمام نیروها داده شده بود و طی این عملیات‌ها سرنخ‌هایی به دست آمد که فرد زورگیر و سارق در 48 ساعت شناسایی شد.
فقیه ادامه داد: افشین رنگرز اهل نوشهر دارای سابقه طولانی در سرقت بوده که به یکی از شهرهای کویری تبعید شده بود اما مدتی از تبعیدگاه خود فراری شد و پلیس چالوس با آگاهی از این مطلب نسبت به تجسس در مخفیگاه‌های احتمالی وی با مشکوک شدن به یک خودرو توانستند او را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه رنگرز سالیان زیادی عضو اصلی باند مخوف گربه‌های وحشی غرب بوده است با اشاره به نامه قاضی پالوج بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب چالوس مبنی بر انتشار مشخصات و عکس این فرد در نشریات کثیرالانتشار خاطرنشان کرد: بازپرس این پرونده نسبت به انتشار عکس و مشخصات نامبرده دستور داده و خواستار این شده است که اگر فرد یا افرادی نسبت به این فرد شکایت داشته به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب چالوس یا پلیس آگاهی مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: نامبرده تاکنون به چند فقره سرقت در شهرستان‌های تنکابن، عباس‌آباد و رامسر و چالوس اعتراف کرده و در حال حاضر تحویل مقام قضایی شده است.
فقیه همچنین از همکاری دستگاه قضایی شهرستان درباره تعامل و پیگیری امور مربوط برای ایجاد فضای امن برای شهروندان چالوس تقدیر ویژه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در 9 ماه گذشته 52 فقره کشف اتومبیل، 61 دستگاه کشف موتور سیکلت، 13 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، طرد 862 نفر اتباع خارجی، کشف 18 هزار لیتر انواع مشروبات الکی داخلی و 2 هزار و 149 قوطی مشروبات خارجی و 150 فقره پلمپ واحدهای صنفی متخلف داشته‌ایم.
فقیه همچنین از کشف 22 کیلو و 553 گرم انواع مواد مخدر در طول 9 ماه گذشته در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در همین رابطه 450 نفر از عمده تا خرده‌فروش مواد دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
وی در ادامه به روند رو به کاهش تصادفات منجر به فوت درون و برون‌شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره داشت و افزود: در تصادفات منجر به فوت درون‌شهری 79 و برون‌شهری 17 درصد کاهش داشته‌ایم.
فقیه در پایان بیان داشت: در طول این مدت شش فقره قتل در شهرستان صورت گرفته است که از این تعداد چهار فقره کشف شده است و بقیه در دست بررسی‌های نهایی است.
انتهای پیام/ج20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد