رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ترور مشایی توسط موساد

 

* ترور مشایی توسط موساد

روزنامه لبنانی: موساد در پی ترور مشایی است

روزنامه "صدی البلد" که از پرتیراژترین روزنامه لبنان محسوب می شود ؛نوشت: عوامل سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی برای ایجاد درگیری و اختلاف در بین حاکمیت در پی ترور اسفندیار رحیم مشایی هستند.
به گزارش  محرمانه نیوز-"صدی البلد" نوشت : در پی افزایش حساسیت ها و حملات طیفی از حاکمیت نظام به رحیم مشایی پیرو حمایت ها ی قابل توجه محمود احمدی نژاد از رییس دفتر خود عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با طراحی ترور رحیم مشایی در جهت ایجاد اختلاف و درگیری در بین جریانات سیاسی حاکم بر ایران گام خواهند برداشت.

در این روزنامه آمده است: حملات بی امان بخشی از طیف سنتی اصولگرایان به مشایی و حمایت های همه جانبه بخش دیگر حاکمیت با محوریت احمدی نژاد از مشایی ایده ترور مشایی را برای عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به وجود آورده است.

در این روزنامه تاکید شده است: این طرح با کد12vwx و از سوی فردی به نام ایسری بئریی که مدیریت سازمان سری ویژه موساد را بر عهده دارد به تامیر پاردو رییس موساد پیشنهاد شده است.

این فرد در پیشنهاد خود مدعی شده است که باید از حملات همه جانبه بخشی از حاکمیت نظام علیه مشایی به سود اسراییل و در جهت ایجاد درگیری و اختلاف در بین حاکمیت ایران استفاده شود.
ش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد