رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون فرماندار رامسر:‌انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاری

 
معاون فرماندار رامسر:
‌انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است
معاون فرماندار رامسر:
‌انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رامسر گفت: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامرضا فروغ خلعتبری ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامسر با اشاره به نزدیک شدن به ایام پاسداشت یاد و نام حماسه‌سازان انقلاب اسلامی و بازشناسی تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزود: در آستانه سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که مهم‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است و به همت مردم رشید ایران و رهبری امام بزرگوار (ره) در زمانی بر استکبار جهانی غلبه یافت که دشمن فکر شکست را در خود راه نداده بود.
وی اظهار داشت: ما باید با تعامل و مشارکت همه‌جانبه در زنده نگه‌داشتن و حفظ این انقلاب تلاش کنیم و همچنین باید تلاش کنیم تا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را مردمی کنیم و مردم را بیش از گذشته در این برنامه‌ها دخیل کنیم.
فروغ خلعتبری ادامه داد: روسای ادارات و نهادهای مختلف می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادهای نو خود را و همچنین و پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر را اعلام کرده و به صورت مکتوب نیز به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر قرار دهند.
‌در ادامه حجت‌الاسلام اصغر مختاری دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامسر نیز طی سخنانی به اهمیت گرامیداشت این دهه اشاره کرد و گفت: در حالی که اتفاقاتی مانند فتنه‌ سبز در سال گذشته موجب امیدواری‌هایی در بین دشمن شد حضور پرشور و با بصیرت مردمی باز هم زمینه ناامیدی دشمنان فراهم شد و امسال نیز باید با انتقال پیام انقلاب به نسل‌های جدید همواره این رویش‌ها‌ی انقلابی و ریزش‌های فتنه‌گران را ادامه دهیم.
وی در ادامه با اشاره به شعار دهه فجر امسال بیان داشت: شعار دهه فجر امسال پیشرفت و عدالت در پرتو همت مضاعف و کار مضاعف است که باید برنامه‌های خود را با رعایت حرمت ماه صفر به این سمت سوق دهیم.
وی در ادامه عناوین روزهای مختلف دهه فجر را بیان داشت و گفت: باید سعی کنیم برنامه‌های امسال پر بارتر و جدیدتر باشد ضمن اینکه سیاست‌های فرهنگی تبلیغی دهه فجر سال 89 مانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌های ارزشی انقلاب در برنامه‌هایمان در نظر گیریم.
در پایان کمیته‌های پشتیبانی، فرهنگی و تبلیغات، روستایی، انتظامی، ایثارگران، خبری و اطلاع‌رسانی، ورزش و جوانان و ... تشکیل و روسای ادارات و نهادهای مختلف نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد