رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابراهیمی در رامسر:مازندران 520 خبرنگار ساماندهی شده دارد

 

ابراهیمی در رامسر: 
مازندران 520 خبرنگار ساماندهی شده دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
مازندران 520 خبرنگار ساماندهی شده دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ساماندهی 520 خبرنگار این استان خبر داد.


حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه سفر به رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: استان مازندران 520 خبرنگار ساماندهی شده دارد که از این تعداد حدود 200 نفر از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند و 108 نفر به اتفاق خانواده‌شان نیز بیمه تکمیلی شدند.
وی در ادامه با اشاره به سفر سوم هیئت دولت به استان مازندران اظهار داشت: رویکرد سفر سوم دولت به استان‌ها بر اساس بیانات و فرامین مقام معظم رهبری درباره ناتوی فرهنگی و رویکردی فرهنگی بوده است که این رویکرد مختص اداره فرهنگ و ارشاد نیست بلکه تمام کارهایی که انجام می‌گیرد از جمله پالایشگاه و خودروسازی و ... به طور غیرمستقیم با فرهنگ ارتباط دارند.
وی ادامه داد: در این سفر نیازمندی‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب بسته‌ای تقدیم شد که از جمله این نیازها مشکلات هنر و هنرمندان بوده که اصحاب رسانه را نیز شامل می‌شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: هنرمندان در عرصه‌های مختلف تولید و توزیع مشکلات زیادی دارند که باید ارشاد دست آنها را بگیرد.
وی تصریح کرد: در این راستا 12 میلیارد تومان برای هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 5 ساله در نظر گرفته شده است که تاکنون ابلاغ نشده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بیان داشت: بحث اصحاب رسانه بحثی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود زیرا اگر بخواهیم جامعه‌ای را بپرورانیم باید به نخبگان آن جامعه توجه کنیم که بلندگوی این نخبگان به اصحاب رسانه برمی‌گردد.
وی بیان داشت: دغدغه ما در تمام جلسات این است که به اصحاب رسانه بیشتر توجه کنیم و به اندازه توان خود نیز در بسترسازی برای این امر تلاش می‌کنیم که بستر خوبی فراهم شده است.
ابراهیمی یادآور شد: باید خبرنگاران از نظر مالی تامین شوند تا با فکری باز به بیان مسائل بپردازند.
‌وی در پایان درباره مسکن خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ تعاونی مسکن خاصی برای این افراد دیده نشده ولی برخی از شهرستان‌ها در حال تلاش هستند.
انتهای پیام/ل20/ی

نظرات 1 + ارسال نظر
نرم افزار یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:18 http://bazartak.mihanblog.com

سلام خسته نباشی وبلاگ خوبی داری تبریک می گم خوشحال می شم به سایت ما سر ی بزنی راستی اگه با تبادل لینک موافق هستی ما را به اسم (( فروشگاه بزرگ نرم افزار )) لینک کن ودر قسمت ارسال لینک ,لینکت و بفرست تا ما وبلاگ شما را در قسمت لینک دوستان قرار بدیم
نرم افزارهای دانش آموزان
نرم افزارهای کامپیوتر و اینترنت
نرم افزارهای رشته های تحصیلی
نرم افزارها وبازییها فیلمها و... صدهانرم افزار دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد