رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قصه ماهی سیاه کوچولو را خوانده ای؟ (م.م)

 

قصه ماهی سیاه کوچولو را خوانده ای؟ (م.م) 

ادامه مطلب

نظرات 2 + ارسال نظر
سهراب چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21


دوست و هموطن عزیز ما جمعی از خبرنگاران مستقل و مردمی در کشورهای اروپایی به انعکاس خبرهای مربوط به ایران در سایتهای معتبر و بین المللی مشغول هستیم .به دلیل اینکه بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر و خبرهای مهم و ضروری را از ایران بدست آوریم نیازمند به همکارانی داریم که در ایران کمک کار ما باشند, لذا از شما که این متن را میخوانید تقاضا دارم در صورتیکه مایل هستید حتما با ایمیل برای من پاسخ خودتان را بنویسید
آدرس من : mahmoodi2008m@gmail.com
سهراب محمودی

میر حمزه طاهری چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
مطالب جالب بود ممنون می شوم شما هم به من سری بزنید و از دلنوشته هایم باخبر شوید.
در ضمن اشعار مازندرانی من هم با این آدرس تقدیم می گردد:
http://www.harikandeh.blogsky.com
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد