رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

139 متقاضی آزمون صنعت ساختمان رامسر تعیین صلاحیت شدند

 

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامسر:
139 متقاضی آزمون صنعت ساختمان رامسر تعیین صلاحیت شدند
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامسر:
139 متقاضی آزمون صنعت ساختمان رامسر تعیین صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان رامسر گفت: 139 متقاضی آزمون صنعت ساختمان رامسر تعیین صلاحیت شدند.


محمود حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر از برگزاری آزمون صنعت ساختمان برای برخورداری از بیمه حمایتی تامین اجتماعی خبر داد.
وی افزود: برای شناسایی کارگران ساختمانی و معرفی به تامین اجتماعی برای برخورداری از بیمه حمایتی تامین اجتماعی آزمون صنعت ساختمانی شامل تمام رشته‌هایی که زیرمجموعه این صنعت هستند روز گذشته در رامسر برگزار شد.
‌وی اظهار داشت: در این آزمون 143 نفر شرکت کردند که از این تعداد بیش از 130 نفر حد نصاب نمره را کسب کرده و تعیین صلاحیت شده‌اند.
حاتمی با تاکید به پرشدن ظرفیت کنونی شهرستان رامسر ادامه داد: ظرفیت بیمه حمایتی شهرستان رامسر فعلا 100 نفر بوده است که این 100 نفر معرفی و زیر پوشش بیمه حمایتی قرار گرفته‌اند.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری دو دوره آزمون صنایع دستی و قالی بافی اشاره کرد و گفت: در اواخر دی ماه دو دوره آزمون قالی بافی با حضور 34 نفر برگزار شد و در رشته صنایع دستی نیز 17 نفر شرکت‌ کردند.
حاتمی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون در حرفه قالی‌بافی 90 نفر در آزمون شرکت کرده که از این تعداد 89 زن و یک نفر مرد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این مرکز چهار کارگاه فعال آموزشی با 9 رشته آموزشی دایر است که برای آموزش و توانمندسازی افراد فعالیت می‌کند.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان رامسر تصریح کرد: فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند و کارایی و توانایی انجام کار را افزایش دهد.
‌وی در پایان بیان داشت: ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه ارتباط مستقیمی با توسعه پایدار آن جامعه دارد و کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌‌ای افرادی هستند که در کنار علم‌آموزی، مهارت لازم را نیز در آموزش‌های عملی می‌آموزند.
انتهای پیام/ل30/ز

نظرات 1 + ارسال نظر
یک پیام دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:38

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی به مناسبت ۱۹ دی، قیام خونین مردم قم علیه توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی آورده است:
توهین و تهمت به کسانی که جایگاهی در قلوب مردم یک سرزمین یا پیروان یک آیین الهی دارند، شیوه همیشگی کسانی است که پایه‌های قدرت خویش را بر تارهای عنکبوتی بنا نهاده‌اند و شگفتا در تاریخ بسیار دیدیم و شنیدیم که حاکمان ناحق بسیاری، برای بقای خویش به این شیوه نخ‌نما تمسّک جستند و هر‌بار نیز آفتاب حقیقت از پس ابر توهین و تهمت بردمید و اساس شب‌پرستان را درنوردید، اما اذناب جور به این میراث اجدادی خویش پایبندند.

اینک ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بقایای فکری دین‌زدایی و روحانیت‌ستیزی که در بهار هوشیاری مردم ایران، چون مارهای افسرده سر در خاک انتقام فرو برده بودند، در پاییز بداخلاقی‌های سیاسی و اختلافات سلیقه‌ای، پوست‌اندازی کرده و سر برآورده‌اند و خاکریز به خاکریز جلو می‌آیند و شاهدیم که پس از توهین و تهمت به سران روحانی عرصه سیاست در ۳۰ سال گذشته، به فضلا، علما و مراجع قم رسیده‌اند.

تأسف‌آور است که این بار برای توهین و تهمت، لباس رشیدی مطلق‌ها را درآورده و خرقه دوستی و ارشاد پوشیده‌اند، رندانه با چراغی که دروغ را اخلاق، تهمت را مبارزه و توهین را جهاد می‌دانند، مزوّرانه پشت خاکریزی پناه گرفته‌اند که مطمئناً آخرین و بالاترین هدف آنها خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد