رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برطرف شدن مشکل آب روستای تنگ‌دره غربی شهرستان رامسر

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر خبر داد:
برطرف شدن مشکل آب روستای تنگ‌دره غربی
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر خبر داد:
برطرف شدن مشکل آب روستای تنگ‌دره غربی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر از برطرف شدن مشکل قعطی آب روستای تنگ‌دره غربی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت اطلاع رسانی شورای بخش رامسر، محمد آزاد در حاشیه بازدید از روستای تنگ دره که جمعی از مسئولان از جمله رئیس اداره آبفار، شورای اسلامی و دهیار روستا و ... حضور داشتند، از برطرف شدن مشکل قعطی آب روستای تنگ دره غربی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی افزود: با توجه به اینکه آب نعمتی حیاتی است و باید هر روستایی از آب آشامیدنی بهره‌مند باشد باید تلاش کنیم با مشارکت و تعامل هر چه بیشتر مشکل اب آشامیدنی روستای تنگ دره را حل کنیم.
‌این مسئول اظهار داشت: روستای تن‌گدره با جمعیتی بالغ بر 280 نفر در فاصله دو کیلومتری از مرکز شهر و بخش قرار دارد که از روستاهای گردشگرپذیر شهرستان رامسر است.
آزاد ادامه داد: این روستا که که به دلیل نزدیکی به شهر یکی از روستاهای مهاجرپذیر است مسیر ارتباطی روستاهای دیگر منطقه نیز بوده و همچنین این روستا از راه نیمه آسفالته و امور زیربنایی از قبیل برق، آب آشامیدنی و گاز بهره‌مند است.
‌آزاد خاطرنشان کرد: این روستا علاوه بر دارا بودن شورای اسلامی و دهیاری، خانه بهداشت و بهورز نیز دارد.‌
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی در ادامه بیان داشت: روستای تنگ‌دره غربی از مشکل قطعی آب رنج می‌برد که برای رفع مشکل قعطی آب این روستا نیاز به احداث یک منبع جدید آب با لوله‌گذاری بالغ بر 3 هزار متر است که مقرر شد این امر با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده از شورای اسلامی، دهیاری و مدیریت اداره آبفار شهرستان رامسر از سوی مسئولان استانی بررسی و اعتبارات لازم اعمال شود.
‌وی تصریح کرد: این روستا از روستاهای نزدیک به شهر است و به دلیل مهاجرپذیر بودن باید از امکانات بیشتری برخوردار بوده تا در زمینه مهاجرت شاهد نتیجه عکس نباشیم.‌
در ادامه بازدیدی نیز از طرح بهسازی بنیاد مسکن در خیابان امیر شعیب گلینی داشته‌اند که این خیابان واقع در روستای لیماک، دهستان چهل شهیدان و یکی از روستاهای پرجمعیت منطقه است.
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر همچنین در این باره گفت: پروژه طرح بهسازی بنیاد مسکن در خیابان امیرشعیب گلینی در دست اقدام است که اعتبارات برای احداث جدول، کانیوو، آسفالت و ... تامین شده است و از آنجایی‌که لوله‌های آب در این خیابان فرسوده و قدیمی بوده و نیاز به تعویض داشته است با همکاری و مشارکت اداره آبفار، شورای اسلامی، دهیاری و شورای اسلامی بخش این امر محقق شده و امید است که بنیاد مسکن نیز هر چه سریع‌تر نسبت به اتمام این طرح اقدام کند.
انتهای پیام/ل20/ز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد