رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گازرسانی به روستاهای رامسر

 

گازرسانی به روستاهای رامسر

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
24 روستای مازندران تا پایان امسال گازدار می‌شوند‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران گفت: 24 روستای مازندران تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند.


محسن عرب‌مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرشتان ساری با اشاره به گازرسانی 22 روستای استان در سال جاری اظهار داشت: شش روستای شیرگاه، 9 روستای بابل و 9 روستای آمل تا پایان سال جاری گازرسانی می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در هفته دولت امسال 12 روستای شهرستان‌های آمل، رامسر و تنکابن و 10 روستای بخش میاندرود شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال در عید غدیر خم گازرسانی شدند.
وی با بیان اینکه تاکنون یک‌ر و 244 روستای مازندران از نعمت گاز بهره‌م‌ند شده‌اند، تصریح کرد: مازندران دارای 3 هزار و 101 روستا‌ست که بیش از یک‌هزار و 800 روستا با ساخت خط لوله قابل گازرسانی هستند.
عرب مقصودی همچنین درباره روستاهای گازرسانی شده استان در سال 88 اظهار داشت: در سال گذشته 166 روستای مازندران با اعتباری بالغ بر 580 میلیارد ریال گازرسانی شدند.
وی اضافه کرد: مازندران جایگاه نخست گازرسانی به روستاهای استان را در کشور به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه نیز با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌‌ها گفت: با اجرای این قانون به طور میانگین پنج درصد در مصرف گاز مازندران صرفه‌جویی شد.
عرب‌مقصودی افزود: اگر در بخش خانگی ماهانه تا 150 متر مکعب گاز مصرف شد به ازای هر متر مکعب 20 تومان، از 151 تا 250 مترمکعب به ازای هر مترمکعب 50 تومان، از 251 تا 350 متر مکعب به ازای هر متر مکعب 70 تومان و در دامنه‌های پرمصرف 320 تومان محاسبه می‌شود.
وی درباره تعرفه‌های گاز در بخش‌های غیرخانگی تصریح کرد: در بخش کشاورزی و دامپروری هر متر مکعب 60 تومان، در بخش کسب و خدمات و بخش دولتی متر مکعبی 100 تومان مصوب شد و برای cng نیز متر مکعبی 260 تومان به جایگاه‌داران و 300 تومان به خودروها اختصاص داده شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران نرخ گاز طبیعی برای مشترکان بخش صنعتی به ازای هر متر مکعب را 70 تومان و برای نیروگاه‌ها هر مترمکعبی 80 تومان اعلام کرد.
انتهای پیام/آ20/ج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد