رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر در ثبت‌نام خط اعتباری انرژی رتبه بالا را کسب کرد

 

رامسر در ثبت‌نام خط اعتباری انرژی رتبه بالا را کسب کرد
رئیس سازمان صنایع و معادن استان مازندران:
مازندران در ثبت‌نام خط اعتباری انرژی رتبه نخست کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان مازندران گفت: استان مازندران در ثبت‌نام خط اعتباری انرژی که در قالب حمایت از واحدهای تأثیرپذیر صنعتی و معدنی انجام شد، رتبه نخست کشور را کسب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی هاشم‌پور عصر امروز در شورای راهبری صنعت و معدن استان مازندران به بیان آخرین اطلاعات هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش صنعت و معدن پرداخت.
وی محورهای طرح تحول اقتصادی را یارانه‌ها، مالیات، گمرک، بانک، ارزش پول ملی، توزیع کالا و بهره‌وری عنوان کرد و افزود: بر اساس نظر کارشناسی دولت با اصلاح این موارد شاهد تحول در ساختارهای اقتصادی و جهش اقتصادی خواهیم بود.
رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران کل واحدهای صنعتی مازندران را 3‌هزار و 149 واحد اعلام کرد و افزود: 128 معدن فعال در مازندران در حال فعالیت هستند.
هاشم‌پور از فعالیت 18 شرکت خدمات فنی و مهندسی در مازندران خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه تمام واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی می‌توانند در طرح‌های حمایتی سایت ثبت‌نام کنند، تصریح کرد:‌ تخصیص سهمیه سوخت واحدهای دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی با مدیریت این سازمان در استان است.
رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران با اعلام اینکه از 144 واحد فعال تأثیرپذیر در مازندران 126 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند، خاطرنشان کرد: 123 واحد این بسته حمایتی به مرحله عقد قرارداد رسیدند و 49 واحد تأثیرپذیر با تکمیل مدارک لازم موفق به انعقاد قرارداد نهایی با بانک شدند.
هاشم‌پور با تأکید بر اینکه دریافت و جذب سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی از شرکت‌های پخش نفت و انرژی به تفکیک شهرستان برای هر منطقه در ساری و چالوس اجرایی می‌شود، گفت: در شرکت نفت منطقه ساری از شهرستان گلوگاه تا آمل یک‌هزار و 890 متر مکعب سوخت 150 تومانی به نسبت 40 و 60 درصد توزیع می‌شود.
رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران در پایان گفت: در منطقه چالوس نیز که محمودآباد تا رامسر را شامل می‌شود 230 متر مکعب انرژی 150 تومانی به نسبت نصف به نصف توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ز20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد