رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز دوره‌های آموزشی کشاورزی در رامسر

  

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر رامسر خبر داد:
آغاز دوره‌های آموزشی کشاورزی در رامسر
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر رامسر خبر داد:
آغاز دوره‌های آموزشی کشاورزی در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر رامسر از برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی در راستای توانمندسازی افراد در این بخش از امروز خبر داد.

محمود حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: با توجه به اینکه شهرستان رامسر علاوه بر گردشگری و توریستی بودن، قطب کشاورزی نیز هست در راستای توانمندسازی افراد مختلف در حیطه کشاورزی 14 دوره کلاس آموزشی در رشته‌های مختلف کشاورزی در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: از این 14 دوره کلاس آموزشی پنج دوره با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به صورت رایگان در رشته‌های پرورش گل و گیاه زینتی، قارچ، زنبور عسل، گوسفند و گیاهان دارویی برگزار می‌شود که بالغ بر 80 نفر شرکت کننده دارد.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کوثر رامسر خاطرنشان کرد: همچنین 9 دوره کلاس آموزشی با محوریت پرورش قارچ صدفی، پرورش گل‌های آپارتمانی، سرویس و نگهداری سمپاش‌ها و باغبانی به صورت رایگان برای تمام علاقه‌مندان به این زمینه‌ها در سالن اجتماعات شهرداری رامسر در حال برگزاری است که تا 16 دی ماه نیز ادامه دارد.
حاتمی در ادامه تصریح کرد: از آنجاییکه تاکنون در این شهر آموزش‌های گسترده در زمینه کشاورزی نداشته‌ایم این کلاس‌ها از استقبال بالایی برخوردار بوده‌اند که امید است در آینده این کلاس‌ها افزایش یابد.
وی در ادامه به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان ادارات اشاره داشت و ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل ادارات در زمینه اینترنت و ... با همکاری آموزشگاه نسیم دو دوره کلاس آموزشی در رشته‌های حقوق، دستمزد و اینترنت پیشرفته برگزار کرده‌ایم که شاغلان می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.
این مسئول گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان رامسر که علاوه بر برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی که به طور دائم در مرکز دایر است در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی و اینترنت و ... فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و در مجموع از عملکرد بالایی برخوردار است که در همین راستا از سوی شهرداری و شورای شهر کتالم و سادات شهر مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد