رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

توانمندسازی مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد رامسر است

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر:
توانمندسازی مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد است
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر:
توانمندسازی مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) رامسر توانمندسازی را محور اصلی برنامه‌های این کمیته اعلام کرد.


علی اکبر سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: عمده‌ترین رویکرد دولت در این ارتباط نهادینه کردن اشتغال در جامعه و در بین مددجویان است که تلاش می‌شود گام‌های اساسی در زمینه اشتغال پایدار مددجویان برداشته شود.
وی اظهار داشت: امسال در راستای طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد 25 طرح خودکفایی داشته‌ایم.
سیدی ادامه داد: از این طرح‌های خودکفایی17 طرح آن تاکنون اجرا شده است که 9 طرح خودکفایی هم در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 680 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص پنج دوره کلاس آموزشی رایگان با محور پرورش گل و گیاه زینتی، قارچ، زنبور عسل، گوسفند و گیاهان دارویی با همکاری فنی حرفه‌ای شهرستان در حال برگزاری است که بالغ بر 80 نفر در این کلاس‌ها شرکت دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی رامسر در ادامه با اشاره به اینکه در بخش ایتام کمیته امداد رامسر جزء نفرات دوم استان شده است، تصریح کرد: در شهرستان رامسر 139 یتیم داریم که تمامی آنها دارای حامی هستند.
وی تعداد حامی‌های ایتام در شهرستان رامسر را یک هزار و 892 نفر اعلام کرد و بیان داشت: ما در بخش ایتام نه تنها مشکلی نداریم بلکه کمک‌های شایانی را نیز داشته‌ایم که اگر برتری‌ها در مقیاس شهری بر مبنای جمعیت محاسبه شود در رده اول استانی قرار داریم.
سیدی در ادامه به احداث و بهسازی 200 دستگاه سرویس بهداشتی برای مددجویان محروم اشاره کرد و گفت: ساخت و بهسازی 200 دستگاه سرویس بهداشتی را با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان آغاز کرده‌ایم که تاکنون 130 دستگاه اجرایی شده و بقیه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان از بهره‌برداری دو واحد مسکونی برای مددجویان در دهه فجر خبر داد و افزود: با اعتباری بالغ بر 16 میلیون تومان و آورده‌های شخصی برای دو نفر از مددجویان دو واحد مسکونی در حال ساخت است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/خ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد