رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:نرخ جدید کرایه تاکسی در رامسر اعمال شد

 

فرماندار رامسر:
نرخ جدید کرایه تاکسی در رامسر اعمال شد
فرماندار رامسر:
نرخ جدید کرایه تاکسی در رامسر اعمال شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی از روز گذشته در این شهرستان خبر داد.


عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: چندین جلسه هدفمندی یارانه‌ها با ارگان‌های مختلف از جمله ادارات، بازرگانی و اصناف داشته‌ایم که جلسه هدفمندی در بخش حمل و نقل نیز برگزار و نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها مصوب شد و با تغییراتی که داشت از دیروز اجرایی شد.
وی ادامه داد: نظارت بر قیمت کالا و خدمات در رامسر همه روزه توسط بازرسان انجام می‌شود و همچنین مسئولان شهرستان با تشکیل اکیپ‌های دسته‌ جمعی‌ به صورت سرزده از مغازه‌ها بازدید و با تخلفات برخورد می‌کنند.
فرماندار رامسر گفت: از نیروهای بسیجی تحصیل‌ کرده نیز در این امر کمک گرفته شده که به عنوان ناظران افتخاری در اختیار اداره بازرگانی بوده و هر گونه تخلف یا افزایش قیمت را به واحد نظارت اطلاع خواهند داد.
صفرنژاد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت به وجود آمده شاهد صرفه‌جویی در بخش مصرف نان بوده‌ایم که این یکی از مزایای بسیار موثر در بحث این قانون است.
این مسئول یادآور شد: وظیفه همه ما مسئولان شهرستان است که افکار عمومی را توجیه کنیم که قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در آینده کشورمان موثر است.
فرماندار رامسر مزیت اجرای این قانون را حذف هزینه‌های گزاف در زمینه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: اثرات مثبت این قانون را در سال‌های آتی مشاهده می‌کنیم و تحولی عظیم در ساختار اقتصاد ایران به وقوع می‌پیوندد.
فرماندار رامسر با ابراز خرسندی از اجرای موفق این قانون در این شهرستان رامسر عنوان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده از اصناف، خبازان، شبکه حمل و نقل عمومی و ... مشکل خاصی دیده نشده، مگر برخی از مغازه‌ها که جنس را گران‌تر از حد از شرکت‌ها خریداری کرده بودند که با ورود اداره بازرگانی این مشکلات نیز حل شد.
انتهای پیام/ن20/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
یه رامسری سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:55 http://golezard9@yahoo.com

مشکل مردم منطقه باغ ملی وفرهنگیان این است که تاکسی ها مسافران ودانشجوها را به باغ ملی نمی رسانند . به گفته رانندگان می گویند ما برگشت مسافر نداریم در عوض کرایه بیشتر از مسافر دریافت میکنند تا مسافر رابه باغ ملی برسانند .با وجود دو ترمینال سواری واتوبوس رانی این ازمشکلاتی که آنها مسافر ندارند از همکاری نکردن تاکسی ها میباشد. از فرماندار وشهردار محترم خواهشمندیم مشکل این منطقه را حل نمایند . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد