رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

290 جلد سند مالکیت روستایی در رامسر صادر شد

 
در سال جاری؛
290 جلد سند مالکیت روستایی در رامسر صادر شد 
در سال جاری؛
290 جلد سند مالکیت روستایی در رامسر صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رامسر از صدور بالغ بر 290 جلد سند مالکیت روستایی در سال جاری خبر داد.


مرتضی رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: با توجه به اینکه سهمیه صدور سند مالکیت روستایی شهرستان رامسر 700 فقره بوده است، تاکنون بیش از 290 جلد سند صادر و تحویل مردم شد.
وی در ادامه درباره اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رامسر اظهار داشت: طرح هادی در روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان رامسر به اتمام رسیده است و تعداد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نیز 17 روستا است که تمامی آنها برای تهیه طرح به مشاور تحویل داده شد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رامسر داشت: تمام اعتبارات طرح هادی سال 89 برای این شهرستان جذب شده است که عملیات اجرایی آن پیشرفتی بالغ بر 90 درصد دارد.
رهبری تعداد پروژه‌های اجرای طرح هادی شهرستان را در سال جاری شش پروژه عنوان کرد و ادامه داد: ما در سال جاری شش پروژه اجرایی طرح هادی داریم که بیش از 290 میلیون تومان اعتبار داشته است.
وی در ادامه با اشاره به روستاهای اجرای طرح هادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح هادی در شش روستای جنت رودبار، لیماک، سپارده، آسیاب‌سر و میانلات در حال انجام است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رامسر در پایان درباره بافت با ارزش روستایی تصریح کرد: اجرای بافت با ارزش روستای جواهرده با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان نیز در دست اجراست که تاکنون بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در پایان بیان داشت: به دلیل شرایط آب و هوایی روستای دیدنی جواهرده هم‌اکنون تدارکات پروژه در حال انجام بوده و کارهای اجرایی اپن دوباره از اوایل بهار آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد