رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اختصاص تسهیلات ویژه برای احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان رامسر

   

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد:

اختصاص تسهیلات ویژه برای احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان‌ رامسر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد:
تدوین دایرة‌المعارف مازندران‌ با کمک دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تدوین دایرةالمعارف این استان با کمک دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: تمهیدات این دایره المعارف 10 جلدی انجام شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه شرکت در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرهنگ بومی باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: مازندران سالانه میزبان 15 میلیون مسافر است و با توجه به پیشینه علوی این استان باید تلاش کنیم تا فرهنگ شیعی را در جامعه گسترش دهیم.
وی با اعلام اینکه رویکرد اصلی ما توجه به بحث نرم افزاری است، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای کارآمد در دستور کار این اداره کل است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: فرهنگی که مردم در روز 9 دی سال گذشته خلق کردند باید این فرهنگ را که به عنوان یوم الله یاد می‌شود حفظ کرد.
وی با محکوم کردن عاملان توهین به مقدسات به ویژه عاشورای حسینی در سال گذشته، گفت: ایران اسلامی تنها حکومت در جهان است که نحوه اداره کشورش از ولایت، تشیع و دیانت نشأت گرفته است.
ابراهیمی درباره اجرای طرح هدفمند کردن یارانه در کشور نیز بیان داشت: مردم همراهی خوبی تاکنون در این طرح با دولت و مجلس داشتند و این طرح به دنبال تحول اقتصادی در کشور، ترسیم چشم انداز و رشد اقتصادی و فرهنگی است.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سینمای جوان در جای خود باقی است، یادآور شد: تقویت و حمایت از سینمای جوان در دستور کار ما قرار دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اختصاص7 هزار و 500 متر مربع زمین برای احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان‌های رامسر و چالوس خبر داد و عنوان کرد: مدت‌هاست که بودجه ساخت این مجتمع‌ها آماده بود و فقط مشکل زمین داشته‌ایم که این موضوع با کمک مسئولان برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: هفت هزار متر زمین در سفر دوم هیئت دولت به استان برای ایجاد پردیس سینمایی در صفرآباد ساری اختصاص یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان از میزبانی مازندران در سال جاری برای همایش‌های ملی شخصیت‌های بومی از جمله امیر پازواری، سلمان هراتی و طالب آملی خبر داد.
انتهای پیام/ن20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد