رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:دهیاری‌ها در آبادانی روستاها ن

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:
دهیاری‌ها در آبادانی روستاها نقش بسزایی دارند
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:
دهیاری‌ها در آبادانی روستاها نقش بسزایی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر گفت: دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی روستاها نقش بسزایی دارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد آزاد چهارشنبه شب در جلسه دهیاری‌های شهرستان رامسر که در دفتر معاونت فرماندار تشکیل شده بود با تاکید بر بر ضرورت رسیدگی به مشکلات روستاییان در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور افزود: توجه به رفع مشکلات روستاییان و پاسخگویی به نیازهای آنان موجب افزایش ماندگاری روستاییان و در نتیجه افزایش کشاورزی و کاهش مشکلات ناشی از مهاجرت به شهرها و در نتیجه حاشیه‌نشینی را شاهد باشیم.
وی از دهیاران به عنوان مدیران روستا نام برد و اظهار داشت: دهیاران وظیفه سنگینی در راستای ارتقای سطح رفاه روستاییان و آموزش برنامه‌های ترویجی به منظور ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی در روستا را بر عهده دارند.
آزاد خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتر و بیشتری برای روستاییان داشته باشیم باید تعاملات دهیاری‌ها را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در روستاها داریم مشکل وسایل نقلیه است که باید با تعاملات هر چه بیشتر دهیاری ها و از طریق شرکت تعاونی دهیاران این مشکل حل شود.
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر بیان داشت: دهیاری‌هایی که وسایل نقلیه ندارند و یا اینکه با مشکل خرابی وسایل نقلیه مواجه می‌شوند، با مراجعه به مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران این مشکل را حل کنند.
در ادامه این جلسه غلامرضا فروغ خلعتبری معاون فرماندار رامسر در سخنانی دهیاری‌ها را رکن اساسی توسعه روستاها دانست و گفت: دهیاران بازوان توانمند در روستاها هستند که می‌توانند با تعاملات بیشتر و کمک‌رسانی به روستاهای همجوار در امر توسعه و آبادانی روستاها گام بردارند.
وی بیان داشت: دهیاران امروز از امنیت شغلی برخوردار هستند و این امر سبب شده در خدمت‌رسانی به منطقه مسکونی خود با قوت قلب و اعتماد بیشتر حرکت کنند.
وی اظهار داشت: امورات مختلف دهیاری‌ها از کانال شرکت تعاونی دهیاران پیگیری می‌شود و باید تلاش کنیم که مکان مناسبی برای شرکت تعاونی احداث کنیم تا با تلاش مستمر دهیاران و همفکری‌های لازم توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاها را شاهد باشیم.
در ادامه مصطفی مکارمی نایب رئیس شورای شهرستان رامسر و عضو شورای اسلامی بخش مرکزی مشارکت دهیاری‌ها در شرکت تعاونی دهیاران را امری ضروری دانست و گفت: باید تلاش کنیم از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببریم.
وی افزود: باید از درآمدهای دهیاری‌ها استفاده بهینه‌تری کنیم و اگر قرار باشد وسیله نقلیه‌ای خریداری شود باید از این کانال باشد.
در ادامه هر یک از دهیاران حاضر در جلسه پیشنهادات خود را مطرح کردند.
در این جلسه مقرر شد؛ برای ایجاد انگیزه و پیشرفت امور و همچنین مطرح شدن شرکت تعاونی دهیاران در روستاها و تسهیل روند کاری آرم شرکت تعاونی دهیاران بر روی درب ماشین آلات دهیاری‌ها حک شود و همچنین مقرر شد دهیاران لیست کامل ماشین‌آلات خود را در اختیار شرکت تعاونی قرار دهند تا مدیرعامل شرکت تعاونی در مواقع ضروری از آنان استفاده کند.
انتهای پیام/خ20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد