رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:9 دی تیر خلاص را به فتنه‌گران زد

 

امام جمعه رامسر:
9 دی تیر خلاص را به فتنه‌گران زد
امام جمعه رامسر:
9 دی تیر خلاص را به فتنه‌گران زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حماسه 9 دی تیر خلاص را به فتنه‌گران زد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در همه ملت‌ها روزهای به‌یاد ماندنی وجود دارد که هر کدام نشانه‌ای از هویت ملی آن کشور به حساب می‌آیند، در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای به یاد ماندنی فراوانی وجود دارد که هر کدام یادآور خاطره‌ای بزرگ برای ملت ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که بعد از انتخابات پرشکوه و به یاد ماندنی 22 خرداد 88 عده‌ای که توان جذب آرای حداکثری مردم را نداشته‌اند دست به طغیان‌گری زده و به بهانه‌های واهی مطالبات غیرقانونی و زورگویانه‌ای را مطرح می‌ساختند.
باقرزاده ادامه داد: اینان که همه راه‌های قانونی را برای رسیدن به مطالبات مذبور بسته می‌دیدند با جلب حمایت کشورهای بیگانه و همراهی جمعی از آشوب‌طلبان معاند نظام دست به اقدامات تحریک آمیزی زدند که با هیچ منطقی سازگار نبوده و نظام اسلامی را با بحرانی فراگیر مواجه ساختند.
امام جمعه رامسر اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نیز از قافله عقب نمانده و با حضور مستقیم در فتنه بزرگ به وجود آمده و به ادامه فتنه و آشوب دامن زدند.
باقرزاده در ادامه بیان داشت: برخورد با ملاطفت و سعه صدر انقلاب اسلامی ایران این افراد را به اشتباه انداخته و دامن مطالبات غیرقانونی خود را گسترش دادند و حتی سرنگونی و براندازی نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان داشت: فتنه‌های آغاز شده بعد از 22 خرداد در روز قدس، 13 آبان و 16 آذر با جسارت هر چه تمام‌تر انجام گرفت ولی کمترین دستاوردی برای سران فتنه و حامیان فریب خورده آنها به همراه نداشت، چنانکه رذالت این گروه آشوب طلب به اوج رسیده و با هدف زدن تیر خلاص بر پیکره نظام اسلامی فتنه کم‌نظیر و جسارت روز عاشورا را رقم زدند.
وی تصریح کرد: این فتنه بزرگ نه تنها سبب عقب‌نشینی نظام اسلامی نشد بلکه تیر خلاص بر جریان فتنه و در حقیقت میخی بود بر تابوت فتنه‌گران.
امام جمعه رامسر افزود: بعد از آن ماجرای تلخ بود که ملت بزرگ و با بصیرت ایران بدون هر گونه سازماندهی حکومتی یکپارچه قیام کرده و در یک روز کم نظیر و به یاد ماندنی حماسه 9 دی ماه 88 را خلق کرده‌اند.
وی بیان داشت: این حماسه بی‌تردید در تاریخ ایران اسلامی به عنوان سند زنده بیداری و هوشیاری ملت ما ثبت شده است.
امام جمعه رامسر افزود: در حالی که انتظار می‌رفت سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنها از آن حماسه ملی درس عبرت گرفته و به آغوش ملت و رهبری نظام باز گردند در بیراهه غفلت و جهالت باقی مانده و قصد بازگشت به آغوش مهربان ملت را ندارند.
وی در ادامه تاکید کرد: اینان باید بدانند که سعه صدر نظام بی‌نهایت نخواهد بود و دیر یا زود پاسخ مناسب به همه فتنه‌گران و حامیان آنان داده خواهد شد.
باقرزاده در پایان افزود: آنچه که اهمیت دارد هوشیاری و بیداری آحاد ملت ماست که با دشمن‌شناسی کم‌نظیر خود حامیان بین‌المللی آنها را هم در دایره بصیرت خود همواره محفوظ داشته و حرکات آنها را زیر نظر خواهند داشت و در ادامه مسیر انقلاب اسلامی فتنه‌های مشابه برای براندازی انقلاب را در نطفه خفه خواهند کرد.
انتهای پیام/ی10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد