رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تکاندهنده ترین خبر سال را بخوانید!!!

 

تکاندهنده ترین خبر سال را بخوانید!!!

در یکی از روزهای پاییز و در ارتفاعات رامسر، مردی که خود را شکارچی نابغه می نامید به قصد شکار به عمق جنگل نفوذ می کرد و سراسیمه به دنبال... 

======================================== 

======================================== 

متن یک استعفانامه تکان دهنده‌

استعفانامه رئیس کمیته شیرجه فدراسیون شنا دارای نکاتی است که توجه به آنها وضعیت نامطلوبی را در این فدراسیون نشان می‌دهد.
 

به گزارش مشرق، امید حدیقی، رئیس کمیته شیرجه فدراسیون شنا، امروز از سمت خود استعفا کرد. متن استعفای وی در اختیار سایت مشرق قرار گرفته که دارای نکات عجیبی است.

متن این نامه بدون تغییر را در زیر می خوانید:

آقای رئیس! اینجانب امید حدیقی به دلیل پاره‌ای از مشکلات قادر به ادامه همکاری با آن فدراسیون نبوده و استعفا و دلایل آن و مراتب عذرخواهی و تشکر خود را به شرح ذیل ارائه می‌‌نمایم.

* امضای 35 فقره چک با عنوان امور خیریه
از جنابعالی به دلیل اینکه به همراه 2 تن از دوستان، 35 فقره از چک‌های شما را که می‌فرمودید جهت انجام امور خیریه خرج شده و من و دوستانم با تفکر انجام عمل خیر جمعا مبلغ 630.6000.000 ریال ضمانت نموده تا جنابعالی بتوانید برای انجام امور مالی در فدراسیون حق امضا داشته باشید، عذر خواهی می‌کنم و می پذیرم که هیچ کس دیگر حتی از نزدیکان شما حاضر به انجام این امر نبوده‌اند. (با سند)

*درج آگهی تبریک بیش از 300 نفر در روزنامه خراسان
عذرخواهی می‌کنم که حسب دستور جنابعالی و بدون اطلاع قبلی، اقدام به سفارش درج آگهی تبریک بیش از 300 نفر در روزنامه خراسان با مضمون تبریک به عنوان مرد شجاع ورزش ایران و پیروزی قاطعانه و کوبنده با 100 درصد آرا در انتخابات فدراسیون اشاره داشتید. (که این تبریکی بود از طرف خودتان به خودتان) بسیاری از افرادی که این پیروزی را به شما تبریک گفته بودند، تماس گرفته و از فحش و ناسزاهای فراوان، بنده را به عنوان سفارش دهنده این آگهی بهره‌مند کردند. (روزنامه خراسان 10 مرداد 89 صفحه 19)

* انتظار 5 ساعته پشت در ریاست

عذرخواهی می‌کنم فراموش کردم شما ابتدای حضورتان فرمودید: "در اتاق رئیس فدراسیون به روی ارباب رجوع باز است و هر کس بخواهد می‌تواند با رئیس ملاقات کند" اما امروز حداقل زمان انتظار پشت در اتاق شما 5 ساعت و در بعضی مواقع بی‌نتیجه است. البته جنابعالی مساوات را در عدم پذیرش دوستان تهرانی و عزیزان زحمتکش شهرستانی رعایت می‌فرمایید. مراجعین محترم باید مستحضر باشند که شما در طول هفته، 8 روز فقط با آقای سعیدلو ریاست محترم سازمان تربیت‌بدنی به علت قرابتی که می‌فرمایید با ایشان دارید، جلسه‌های چندین ساعته داشتید.

* حمایت 150 میلیونی تومانی رئیس سابق کمیته فنی شنا
عذرخواهی می‌کنم که فراموش کردم که شما بارها اشاره می‌کردید: "بدون ورزشکار، مربی و پیشکسوت، رئیس فدراسیون، رئیس میز و صندلی‌های فدراسیون است" اما امروز باید با فانوس دنبال اعضای تیم ملی واترپلو و مربیانی چون بهزاد مهدی خبازیان سرمربی مستعفی، خشایار حضرتی مربی مستعفی،‌ محسن سمیع‌زاده مربی مستعفی، پیروز افتخار معنوی مربی مستعفی، حامد رضا خانی مربی (مستعفی یا برکنار شده)، برادران تیموری، برادران کرمی و بسیاری دیگر از قهرمانان و مربیان رشته شنا گشت.

نادر غفوری مدیر فنی سابق تیم ملی واترپلو، کامبیز درخشانی‌مهر مربی سابق تیم ملی واترپلو، حمید شب‌انگیز (رئیس مستعفی کمیته فنی واترپلو)، مسعود رضوانی داور بین‌المللی و باسابقه واترپلو، حامد آراسته استاد دانشگاه و کارشناس تربیت‌بدنی و قهرمان سابق واترپلو، رضا حبیبی از پیشکسوتان شنا، هومن آراسته از مربیان و قهرمانان شنا و واترپلو، مجید غلامی قهرمان واترپلو و کارشناس ورزش، جواد پذیرفته قهرمان واترپلو و کارشناس ورزش و ... که افراد ذکر شده بخش بزرگی از هویت شنا و واترپلوی ایران حداقل در بیست سال گذشته هستند همگی به لطف شما کنار گذاشته شدند. پیشکسوتانی چون حسین مجیدی (رئیس سابق کمیته فنی شنا) با وجود حمایت‌های مالی حدود 150 میلیون تومانی و اقسام حمایت‌های دیگر با دلی خون کنار رفت.

محسن رضوانی، مدیر سابق تیم ملی و از ملی پوشان پرافتخار واترپلو، علی محب پیشکسوت و مدیر فنی سابق (کنار گذاشته شده) تیم ملی واترپلو از سرشناس‌ترین و بزرگترین‌ها، حسین اقبالی استاد دانشگاه و کارشناس ورزش (رئیس مستعفی کمیته فنی شنا) با سابقه‌ای درخشان و موسس مدارس شنا، ایرج رئوف آذر از قهرمانان بازی‌های آسیایی تهران و از زحمتکشان واترپلو، احمد یاقوتی، دلیل حضور این عزیزان بعد از تغییر مدیریت در فدارسیون، جز خدمت به شنا (نه به شما) چیز دیگری نبود و حالا ...؟

*حقوق معوقه 9 ماهه مربیان، ورزشکاران و کادر فنی فدراسیون
تشکر می‌کنم که مسابقات شیرجه قهرمانی کشور که از ابتدای تاسیس فدراسیون به میزبانی فدراسیون برگزار می‌شد، در سال 1389 به همت جنابعالی و همکاران محترم برای اولین بار در تاریخ با دراز کردن دست نیاز از باشگاه نفت جهت میزبانی درخواست شد تا این مسابقات در صورت موافقت این باشگاه در بهمن ماه 89 برگزار شود. (نامه شماره 6733/ 260 مورخ 29/ 9/ 89 فدراسیون شنا به مسئولین باشگاه نفت)

شما گفتید از زمان حضورتان تا کنون 500 میلیون تومان در شیرجه هزینه کرده‌اید و چون این مبلغ‌ها تاکنون به گوش بنده نرسیده، درکی از آن ندارم که اصلا 500 میلیون، چند صفر دارد چون نه هواپیمای شخصی جهت جابجایی آقای حسین المسلم از تهران به نوشهر دارم یا 2 میلیون دلار پول برای فدراسیون؛ اما تا جایی که می‌دانم مربیان، ورزشکاران، مدیر فنی تیم ملی شیرجه مشاوران محترم، عسگری و مجزا و اینجانب مدت 9 ماه (از فروردین 89 تا کنون) بدون دریافت حقوقی در خدمت فدراسیون هستیم و همچنین مربی خارجی تیم ملی شیرجه یوری اسیپچوک به مدت شش ماه با مراجعات مکرر به فدراسیون هنوز موفق به دریافت حقوق معوقه 18 هزار دلاری خود نشده‌ است.

*تدارک تیم ملی شیرجه برای اعزام به گوانگجو با 500هزار تومان
از جنابعالی بابت پرداخت 500 هزار تومان در طول شش ماه قبل از بازی‌های آسیایی (خرداد تا آذر 89) جهت تدارک تیم ملی شیرجه متشکل از 5 ورزشکار 2 مربی و یک مدیر فنی جمعا 8 نفر تشکر کنم و از بابت این میزان تدارک تیم در طول 6 ماه (از قرار هر نفر 11 هزار تومان در ماه) نتوانستیم در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو مدال کسب نماییم عذرخواهی می‌کنم. فقط از مقام دوازدهمی از 12 سال پیش به مقام ششمی رسیدیم.

* متلاشی شدن شیرجه استان مرکزی
عذرخواهی می‌کنم که مرکزی، یکی از قوی‌ترین استان‌ها در شیرجه با بیش از 400 ورزشکار به دلیل مشکلاتی که با مسئول وقت هیات شنای استان داشتید، با برکناری ایشان عملا تمام نیروهای انسانی از مربی و ورزشکار که آینده‌ درخشانی در این رشته داشتند را از دست دادیم.

من با وجود 12 دوره قهرمانی ، 8 سال مربیگری و سرمربیگری تیم ملی و کسب بیش از 60 مدال رنگارنگ بین‌المللی، گروه‌های سنی آسیا، غرب آسیا از سوی ورزشکاران زیر نظر بنده، 2 سال دبیری کمیته فنی شیرجه یک سال ریاست کمیته فنی این رشته، بیش از 5 سال داوری بین‌المللی و یکی از بهترین داوران جهانی با کسب امتیاز 100 در بیش از 5 مسابقه فینال جهانی در کانادا و چین، ارائه دهنده یکی از بهترین برنامه‌های علمی زمانبدی تمرینات تیم ملی شیرجه به شهادت هیات علمی کمیته ملی المپیک جهت آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی گوانگجو 2010، در مورد اعزام بنده به بازی‌های آسیایی فرمودید که من را شما به این بازی‌ها فرستادید و بیست و اندی سال حضور مستمر و بدون وقفه، هیچ؟

البته من فراموش نکردم که شما در چندین رشته قهرمان و ملی‌پوش بوده‌اید (جودو، شنا، واترپلو، اتومبیل‌رانی، اسب‌سواری و...) و راضی نمی‌شوید حقی از ورزشکار، مربی، داور بین‌المللی، دبیر کمیته فنی، برنامه‌نویس ورزشی، رئیس کمیته فنی ضایع شود.

* و اما در پایان
دلیل نشر این استعفا این بود که استعفای زیادی از دوستان از جمله آقایان خبازیان، حضرتی، شب‌انگیز و ... در فدراسیون به ثبت و به دست شما نرسیده بود و بیم این داشتم که شاید این اتفاق برای بنده نیز تکرار شود. فراموش نفرمایید خانواده شنا قبل از شما رؤسای زیادی در فدراسیون دیده‌اند و خواهند دید. مولا علی (ع) می‌فرمایند: اگر مقام ماندگار بود به تو نمی‌رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد