رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تاسیس شرکت سهامی سرمایه‌گذاری در روستای وانکوه رامسر

 

تاسیس شرکت سهامی سرمایه‌گذاری در روستای وانکوه رامسر
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر خبر داد:
تاسیس شرکت سهامی سرمایه‌گذاری در روستای وانکوه رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی رامسر از تاسیس شرکت سهامی سرمایه‌گذاری در روستای وانکوه رامسر خبر داد.


محمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر به بازدید نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی از روستای وانکوه و روند اجرایی پروژه تصفیه‌خانه این شهرستان اشاره کرد و افزود: روستای وانکوه یکی از 33 روستای دهستان چهل شهید است که جمعیتی بالغ بر 145 نفر است.
وی اظهار داشت: فاصله این روستا تا شهر و بخش 13 کیلومتر بوده که دارای راه زمینی شوسه بوده و مردم این روستا از آب، برق و تلفن بهره‌مند هستند.
آزاد ادامه داد: روز گذشته باحضور نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی، رئیس اداره راه و ترابری و رابطان و اهالی روستا بازدیدی از روستای زیبای وانکوه داشته‌ایم.
وی بیان داشت: در این بازدید زیبایی‌ها و استعدادهای بالای این روستا تشریح شد، همچنین درباره بهسازی جاده روستا تصمیماتی اتخاذ شد و پیشنهاد شد این روستا به عنوان روستای پایلوت در امر سرمایه‌گذاری مردمی به صورت شرکت سهامی معرفی شود و افراد روستا در قالب شرکت تعاونی در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کرده و سهام‌دار شوند که این خود علاوه بر درآمد‌زایی روستائیان باعث جذب توریست بیشتر و رونق گردشگری در روستاها می‌شود.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی خاطرنشان کرد: در ادامه این بازدید، بازدیدی از روند اجرایی تصفیه خانه رامسر صورت گرفت.
وی در این باره گفت: سد میجران که چند سالی است به بهره‌برداری رسیده است بدون داشتن تصفیه خانه استفاده چندانی ندارد که با اعتبارات زیاد کشوری و استانی کار اجرایی تصفیه خانه شهرستان رامسر در روستای آزارچال دهستان 40 شهید آغاز شد.
این مسئول ادامه داد: پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارد که با افتتاح این تصفیه‌خانه رامسر دارای بهترین تصفیه‌خانه استان مازندران خواهد شد.
آزاد تصریح کرد: در حال حاضر از ضروریات کار آبرسانی به مردم شهرستان رامسر، بهسازی شبکه آبرسانی بوده زیرا شبکه آبرسانی شهرستان رامسر مربوط به سالیان گذشته بوده و در حال حاضر به دلیل فرسودگی بالا قابلیت آبرسانی به مردم شریف شهرستان رامسر را ندارد.
وی بیان داشت: با توجه به این مشکل در صورت بهره‌برداری تصفیه خانه مشکل تامین آب شهرستان حل می‌شود ولی باز هم مشکل آب در شهرستان خواهیم داشت که به دلیل فرسودگی شبکه خواهد بود که امید است با توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری این مشکل نیز حل شود.
انتهای پیام/خ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد