رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری همایش کارشناسان تقسیمات کشوری در رامسر

 

برگزاری همایش کارشناسان تقسیمات کشوری در رامسر
با حضور کارشناسان استان‌های شرقی کشور صورت گرفت؛
برگزاری همایش کارشناسان تقسیمات کشوری در رامسر

خبرگزاری فارس: همایش کارشناسان تقسیمات کشوری استانداری‌ها با حضور کارشناسان استان‌های شرقی کشور در رامسر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، فرماندار رامسر ظهر امروز در این همایش گفت: شهرستان رامسر بر اساس سرشماری سال 85، 70 هزار نفر جمعیت دارد.
عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به پیک مسافر در ایام تعطیل سال که جمعیت این شهرستان را به چند‌ برابر افزایش می‌دهد، اظهار داشت: در سال 89 یک میلیون و 100 هزار نفر گردشگر به رامسر آمدند و در تعطیلات تابستان نیز حدود 500 هزار نفر جمعیت شناور داریم که با توجه به محدودیت منابع و امکاناتی که بر اساس جمعیت 70 هزار نفری در نظر گرفته شده است مدیریتی بسیار منظم را طلب می‌کند اما مطمئناً باعث مشکلاتی خواهد شد.
وی افزود: تقدیم 268 شهید نشانه ولایتمداری مردم این شهرستان بوده اما تاکنون آنچه که باید در حق این شهرستان ادا نشده است.
فرماندار رامسر ادامه داد: شهرستان رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری، شهر گردشگری الکترونیک و ... نامگذاری شده است اما‌ اعتبار این شهرستان نیز مانند دیگر شهرستان‌ها بر مبنای شاخص‌های معمول در نظر گرفته شده که جوابگوی نیازهای شهر نمونه گردشگری نیست.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 120 میلیارد تومان اعتبار در حال هزینه در پروژه‌های شهرستان است.
صفرنژاد از تعریض نقاط کور خیابان‌ها و تأمین روشنایی آن تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان باید در هر دوره‌ای نگاه اجرایی داشته باشد و همه را با یک نگرش ببیند.
وی در پایان بر تعامل مطلوب بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تأکید کرد.
انتهای پیام/ز30/ک  

==================================== 

 

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور:
57 شهرستان طی 6 سال به تقسیمات کشوری اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: در دولت نهم در تقسیم شهرستان‌ها 44 شهرستان و در دولت دهم 13 شهرستان و همچنین 53 بخش در دولت نهم و 23 بخش در دولت دهم به کشور اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حسنعلی نوری پنجشنبه شب در همایش کارشناسان تقسیمات کشوری استانداری‌ها که با حضور 15 استان از شرق ایران در هتل رامسر برگزار شد، با اشاره به این همایش بیان داشت: در دولت نهم در تقسیم شهرستان‌ها 44 شهرستان و در دولت دهم 13 شهرستان و همچنین 53 بخش در دولت نهم و 23 بخش در دولت دهم به کشور اضافه شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه دهستان 54 دهستان در دولت نهم و 22 دهستان در دولت دهم به تقسیمات کشوری افزوده شد.

* اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها از آرزوهای دولت‌های پیشین بود
وی تصریح کرد: طرح بزرگ هدفمندسازی یارانه به اذعان صاحبان اندیشه یک جراحی بزرگ اقتصادی قلمداد می‌شود و این جراحی مطمئنا بدون درد نخواهد بود و نیاز به پرستارانی برای تیمار آن دارد که این پرستاران مردم هستند.
این مسئول اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شد که با آغاز طرح هجمه‌هایی نظیر برداشت وجه، خرید و تخلیه بازار را داشته باشیم که اتفاق نیفتاد و روزهای آرامی را پشت سر گذاشتیم.
نوری ادامه داد: جمهوری اسلامی حرکت رو به جلو را سپری می‌کند و حب و بغض دشمنان را برمی‌انگیزد و حادثه تاسوعای سیستان و بلوچستان آیینه تمام این بغض بوده است و هر پیروزی که در این عرصه و نظام رقم می‌خورد حرکت روبه رشد را نیز دربرخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: نظام استکباری پوشه‌ای را به عنوان ایران‌ستیزی بازکرده است و به همین دلیل تقویت ایران تقویت اسلام معنی می‌شود.
نوری تصریح کرد: تمام تلاش استکبار براین است که نگذارند نظام اسلامی قد علم کند و در این نبرد کسی غالب است که تاکتیک‌های دشمن را تشخیص بدهد و شناخت خوبی از دشمن باز کند.
وی بصیرت را لازمه جامعه امروزی دانست و بیان داشت: امروز ما در یک جنگ پیچیده هستیم و بصیرت لازمه مقابله با این جنگ پیچیده است.
نوری بر نیازمندی انسجام تاکید کرد و به فتنه 88 اشاره داشت و افزود: این فتنه فتنه کوچکی نبود و پشت این قضیه پیچیدگی‌های زیادی وجود داشت و این تهدیدها قطعا بازهم برای نظام وجود خواهد داشت.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد