رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین خبرها از اردوی تیم ملی در رامسر

 

آخرین خبرها از اردوی تیم ملی در رامسر

/اخبار کوتاه از ورزش استان قم/
قضاوت داوران قمی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور

خبرگزاری فارس: حضور بانوان قمی در مسابقات دو صحرانوردی کشور، حضور گلف‌بازان قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور و ... از مهم‌ترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان قمی در مسابقات دو صحرانوردی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، شرکت می‌کنند.
این مهم در حالی است که قرار است رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوی صحرانوردی بانوان کشور در دهه اول دی‌ماه برگزار شود،‌ ضمن اینکه این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیئت دو و میدانی استان البرز به انجام خواهد رسید.
در این رقابت‌ها دونده‌های رده سنی جوانان مسافت شش کیلومتر و ورزشکاران رده سنی بزرگسال مسافت هشت کیلومتر را خواهند دوید در حالی که برای شرکت در این دوره از مسابقات، فدراسیون به هر استان در هر رده سنی مجوز حضور چهار دونده را داده است.
از سوی دیگر در پایان این رقابت‌ها برترین‌ها برای شرکت در اردوی تیم ملی در رامسر دعوت خواهند شد زیرا تیم ملی دوی صحرانوردی کشورمان در دو بخش مردان و زنان، مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی آسیا در نپال در اسفند ماه را در پیش دارد.

* حضور گلف‌بازان قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور؛
گلف‌بازان قمی در گلف قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور با برترین‌های این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
رقابت‌های سراسری گلف رده سنی پیشکسوتان (سنیورها) از سوم دی‌ماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد و در آن به مدت دو روز، گلف‌بازان متولد سال‌های 1335 به پایین برای کسب مقام‌های برتر به رقابت می‌پردازند.
در این رقابت‌ها گلف‌بازان به صورت انفرادی و تیمی بر اساس مقررات بین‌المللی در دو راند 18 حفره‌ای و جمعا 36 حفره با هم به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه تیم‌های شرکت کننده بعد از ظهر چهارشنبه اول دی‌ماه در محل مسابقات حاضر شده و پنجشنبه دوم دی‌ماه، تمرین پیش از رقابت‌ها را خواهند داشت تا اینکه مسابقات در روزهای جمعه و شنبه سوم و چهارم دی‌ماه برگزار شود.

* قضاوت داوران قمی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور؛
داوران قمی دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را قضاوت کردند.
در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور هفته پنجم از دور رفت خود را به پایان رساند، سه داور فوتسال قم در گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات این فصل، دیدار حساس تیم‌های فوتسال میثاق تهران و دانشگاه علوم پزشکی مازندران را داوری کردند.
در این دیدار که به میزبان تیم میثاق تهران برگزار شد، جواد وحیدی‌فر به عنوان داور اول بازی در کنار مرتضی توکلیان به عنوان داور دوم و حمیدرضا طیب‌طاهری به عنوان داور سوم، دیدار حساس دو تیم از گروه نخست را به بهترین شکل قضاوت کردند.
در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 16 تیم در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/س20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد