رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تودیع و معارفه مدیران آب و فاضلاب شهرستان رامسر

 

تودیع و معارفه مدیران آب و فاضلاب شهرستان رامسر

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:
مدیران در صورت لزوم از آبروی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر گفت: مدیران خدمت‌رسان در صورت لزوم از آبروی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان رامسر به استناد فرموده حضرت علی (ع) افزود: هر عزلی را نصبی است ولی باید به دنبال آن باشیم که چرا عزل شده‌ایم و یا اینکه چرا نصب شده‌ایم.
وی اظهار داشت: در انتصابات باید شایسته‌سالاری رعایت شود و مدیران باید تلاش کنند که در ازای اعتمادی که به آنها شده است و مسئولیت‌هایی که به آنان داده شد مسئولیت خود را به نحو احسن به پایان برند.
تسخیری در ادامه با تأکید به همت مضاعف مسئولان و مدیران ادامه داد: مدیران به اقتضای کار خود در امر خدمت‌رسانی حتی اگر شده باید از آبروی خود سرمایه‌گذاری کنند همانگونه که برخی از مدیران این کار را می‌کنند.
وی تصریح کرد: برخی از کارها خدماتی است و باید در بین مردم حضور پیدا کنیم تا متوجه کمی و کاستی‌ها شویم که این امر اعتمادسازی می‌کند همان طوری که ریاست جمهور این کار را انجام داده است.
وی گفت: مدیر جدید ما مدیری بومی و قدیمی است و از پایه شروع کرده است و امیدواریم که این قطار در حال حرکت را هدایت کند.
در ادامه این مراسم رضا فکری که دو سال متوالی به عنوان مدیر نمونه شهرستانی و استانی معرفی شده است و اکنون نیز به عنوان معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان مازندران معرفی شده بخشی از عملکردهای دوره مدیریتی خود را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه تصفیه‌خانه آماده برای سد میجران نداشته‌ایم با نصب شش فیلتر شنی تامین آب از سد میجران را تا حدی انجام دادیم، به دو روستای اربه کله پشت بیمارستان و اشکونوکوه که سال‌ها از نعمت آب محروم بوده اند آبرسانی کردیم.
وی افزود: در کتالم و ساداتشهر مشکل تامین آب داشتیم که با اختصاص دو فیلتر این مشکل حل شد.
فکری در ادامه به یکی از کارهایی که در 30 سال اخیر بی‌سابقه بوده است اشاره کرد و گفت: مشکل آب مردم لپاسر و کوی ارشاد مشکل چندین و چند ساله بوده است که در 24 ساعت تنها چهار ساعت آب داشته‌اند و آن هم از 12 شب تا 4 صبح بوده است و این مشکل را هم با تقویت ایستگاه پمپاژ حل کردیم.
فکری از دیگر اقدامات انجام شده را دو خطه کردن خط انتقال آب رامسر، جا‌به‌جایی خطوط انتقال برای تامین مسیر برای توسعه راه‌ها و توسعه شبکه دانست و بیان داشت: برای توسعه شبکه در این مدت بودجه مصوب ما 9 کیلومتر بوده در حالی که عملکرد ما 25 کیلومتر بوده است.
وی گفت: شهرستان رامسر با تمام اینها به دلیل اینکه شهرستان نمونه گردشگری است کار برای انجام دادن بسیار دارد و امیدواریم که با تعهد و تجربه‌ای که در وی (مدیر جدید) سراغ داریم به این امور رسیدگی شود.
در ادامه عبدالصمد صفرنژاد فرماندار رامسر پس از تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستان رامسر گفت: هر چند که داشتن سد میجران و به دنبال آن داشتن تصفیه‌خانه که در ‌آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود افتخار بزرگی است ولی ما در بخش آبرسانی مشکلات زیادی داریم.
وی افزود: اگر چه با افتتاح تصفیه‌خانه مشکل تامین آب نخواهیم داشت ولی در توزیع به دلیل مشکل فرسودگی شبکه‌ها مشکلات زیادی داریم.
در پایان با تقدیر از رضا فکری حکم شهرام محمدپور به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهری رامسر قرائت و اعطا شد.
انتهای پیام/خ10/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
نظر شمشادی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:05

جناب آقای فکری که دو سال نمونه ی شهرستانی و استانی را یدک می کشد ما اهالی کوچه ی شمشاد محله ی لمتر را دو سال با قول های پوچ سرگردان و بلا تکلیف کرد هر وقت از طرق مختلف ( شورای شهر ، دستور فرماندار و دوستان همین آقا ) هم پیگیری می کردیم قول یک هفته ای می دادند . دوسال از تقاضایمان گذشت هر وقت که لوله های افتاده در کوچه را می بینیم برای آقای فکری خیلی دعا می کنیم
خوش به حال مردم شریف مازندران که باید پذیرای مرد خوش قولی باشند .
ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
دیگر هیچ
چون فایده ای ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد