رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محمد باقر شریفی اسدی، رئیس فرودگاه رامسر شد

 

محمد باقر شریفی اسدی، رئیس فرودگاه رامسر شد

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:
فرودگاه نوشهر بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: فرودگاه نوشهر بین‌المللی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، موسی مشاء‌زمینی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس فرودگاه نوشهر افزود: اقدام دولت برای توسعه، تجهیز و گسترش پروازهای فروگاه‌های مازندران به ویژه غرب این استان ستودنی است.
وی اظهار داشت: به عنوان نمونه افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر از 6 هزار نفر در سال 86 به 26 هزارنفر تا پایان سال 88 به عنوان مصداق بارزی از خدمات ارزنده دولت خدمت‌گزار به فرودگاه‌های مازندران بوده است که جای تقدیر دارد.
این مسئول ویترین هر شهرستانی را به واسطه داشتن فرودگاه دانست و ادامه داد: امروز مازندران به خاطره برخورداری از سه فرودگاه شامل فرودگاه‌های دشت ناز ساری، نوشهر و رامسر از یک اعتبار و موقعیت ممتازی برخوردار بوده که جای خرسندی است.
مشاء‌زمینی به دستاوردهای دورسوم سفرهای استانی هیئت دولت به مازندران اشاره کرد و ادامه داد:‌ دراین سفر پرخیر و برکت، طرح‌های قابل توجهی برای فرودگاه‌های این استان به ویژه فرودگاه نوشهر در بخش توسعه، تجهیز و دریافت مجوز مرزی هوایی شدن مصوب شده که امیدوارم به زودی اعتبار تعیین شده برای این منظور در ردیف بودجه اعتباری دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گسترش پروازها در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر را مرهون تلاش‌های چشمگیر مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان برشمرد و بیان داشت: در سایه این تلاش‌ها امروز هر هفته هشت پرواز دراین فرودگاه صورت گرفته که امیدوارم با تحقق اهداف و وعده‌های مسئولان مربوطه شمار پروازها تا پایان سال جاری به حدود 50 درصد گسترش یابد.
مشاء‌زمینی همچنین با قدردانی از همکاری بیش از پیش فرمانداران نوشهر و چالوس و سایر مسئولان مربوط به‌خاطر همکاری همه‌جانبه برای رفع برخی از مشکلات فراروی فرودگاه نوشهر بر لزوم زودهنگام رفع موانع پروازی ضلع غربی این فرودگاه تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: امید است با رفع این موانع که مربوط به حوزه چالوس بوده تا قبل از چهارمین دوره سفرهای استانی هیئت دولت به این استان با دریافت مجوز مرز هوایی شاهد بین المللی شدن فرودگاه نوشهر که نقش سازنده‌ای در اعتبار بخشیدن و درآمدزایی منطقه دارد، باشیم.
در این مراسم علی متانت ‌به عنوان رئیس فرودگاه نوشهر معرفی و مشغول به فعالیت شد و از خدمات چندین ساله محمدباقرشریفی اسدی رئیس سابق این فرودگاه قدردانی شد.
شریفی پس از این به عنوان رئیس فرودگاه رامسر خدمت خواهد کرد.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد