رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سر قت در رامسر دستگیری در لاهیجان

 

سر قت در رامسر دستگیری در لاهیجان

سر قت در رامسر دستگیری در لاهیجان
گروه استان ها - با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان لاهیجان استان گیلان سه سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو که توسط پلیس آگاهی شهرستان رامسر تحت تعقیب بودند در شهرستان لاهیجان دستگیر شدند.

سرهنگ اصغر پور فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان در مصاحبه ای با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از دستگیری 3 نفر از اعضای باند سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اصغر پور گفت: کارآگاهان آگاهی لاهیجان موضوع دستگیری این سه سارق را که در شهرستان رامسر اقدام به سر قت کرده و به شهرستان لا هیجان متواری شده بودند را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: کارآگاهان آگاهی در پی گزارش مردمی به مر کز فور یتهای پلیس 110مبنی بر اینکه افرادی نا شناس در منزلی رفت و آمد مشکوک داردند و بدلیل حساسیت موضوع مراتب را بطور کارشناسی و پلیسی تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با مراقبت ویژه و با هماهنگی با مقام قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی در عملیاتی غافلگیرانه وارد این منزل شدند.

سرهنگ اصغر پور بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از این منزل سه نفر با نامهای مراد، مجید و علی را دستگیر کردند.

این مقام آگاه گفت: در تحقیقات اولیه از متهمان معلوم شد که این افراد از سارقان حرفه ای و سا بقه دار شهر ستان رامسر بوده هم اکنون تحت تعقیب پلیس آن شهرستان می باشند.

سرهنگ اصغرپور در پایان عنوان داشت: این سار قان به 15 فقره سرقت لوازم دا خل خودر در شهر ستان رامسر اعتراف که به همراه پرونده متشکله به پلیس آگاهی رامسر تحویل داده شدند.


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران //News.police.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد