رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اکران خصوصی فیلم سینمایی «آدمکش» که در رامسر ساخته شده است

 

اکران خصوصی فیلم سینمایی «آدمکش» که در رامسر ساخته شده است

در مراسم افتتاحیه اکران «آدمکش»؛
بهرام رادان: «آدمکش» مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر می‌کند

خبرگزاری فارس: اکران خصوصی فیلم سینمایی «آدمکش» به کارگردانی رضا کریمی هفته گذشته برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فیلم، در این مراسم که در تالار ایوان شمس برگزار شد، تعدادی از اهالی سینما و رسانه حضور داشتند.
از میان عوامل فیلم محمود کلاری (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، بهروز معاونیان (صدابردار) و بازیگران اصلی «آدمکش» بهرام رادان، مهتاب کرامتی، قطب‌الدین صادقی و حامد بهداد حضور داشتند.
همچنین قبل از آغاز نمایش خصوصی در مراسمی بازیگران و تعدادی از عوامل پشت دوربین مورد تقدیر قرار گرفتند.
رضا کریمی کارگردان «آدمکش» گفت: خوشحالم که مهمانان زیادی از طیف‌های مختلف جامعه در این مراسم حضور دارند. ویژگی مشترک این مهمانان این است که اولین نفراتی هستند که به تماشای «آدمکش» می‌نشینند و امیدوارم از فیلم خوش‌شان بیاید.
بهرام رادان نیز گفت: زمان فیلمبرداری «آدمکش» یکی از بهترین دوران‌های این یازده ساله را گذراندم و امیدوارم حاصل کار خوب باشد.
حامد بهداد یکی دیگر از بازیگران فیلم پس حضور روی سن عنوان کرد: آدمکش فیلم متفاوتی است که یک گروه حرفه‌ای پشت آن هستند. فیلمی که تماشاگر می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و تا آخرین دقیقه مخاطب را درگیر کند.
مهتاب کرامتی آخرین بازیگری بود که روی سن دعوت شد. او در جملات کوتاهی گفت: هنوز فیلم را ندیده‌ام، اما در کنار یک گروه حرفه‌ای خیلی برای «آدمکش» زحمت کشیدیم و امیدوارم مردم از تماشای فیلم لذت ببرند.
حسن بیادی نایب‌رییس شورای شهر تهران نیز یکی از مهمانان این مراسم بود. او در خصوص تسهیلات این شورا برای سینما اظهار داشت: تا جایی که توان داشتیم به بحث هنر ورود پیدا کردیم. آقای قالیباف نیز همیشه در کنار هنرمندان حضور داشته و به اندازه‌‌ای که لازم بوده در این حوزه فعالیت کرده است.
اجرای این مراسم را نیما کرمی برعهده داشت. این اکران خصوصی با استقبال تماشاگران همراه بود. احمد میرعلایی، علی معلم، همایون اسعدیان، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، تینا پاکروان، سعید قطبی‌زاده، مجید صالحی،رضا جودی، پرویز فلاحی‌پور، سام درخشانی، امیر قادری، سردار عزیز محمدی، محمدرضا عباسیان، لادن طباطبایی، محمدهادی کریمی، کورش سلیمانی، محمود جعفری، امیر نوری، منوچهر زبردست (مدیر پخش فیلم)، حسین دوستدار و ... تعدادی از مهمانان حاضر در اکران خصوصی «آدمکش» بودند.
این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد پوستی قرار است از اول دی ماه بعد از پایان دهه محرم در گروه عصر جدید اکران شود و به نظر می‌رسد جزو پرفروش‌های امسال شود.
فیلم یک درام روانشناسانه درباره مازیار مافی روانپزشک جوانی است که به همراه یک تیم تحقیقاتی بر روی روانشناسی جرم کار می‌کند. او برای کمک به یک دوست قدیمی ناخواسته درگیر یک پرونده پیچیده جنایی می‌شود.
فیلمبرداری این فیلم سال قبل در تهران و بخش هایی از آن در لواسان و حوالی رامسر انجام شده است. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، لیلا اوتادی، قطب الدین صادقی، افسانه بایگان، شهرزاد کمال‌زاده، سیامک صفری، علی‌اصغر طبسی، امیر مهدی‌کیا، علی مرادی، فاطمه درستکار و فرامرز روشنایی بازیگران «آدمکش» هستند.
انتهای پیام/پ34

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد