رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث جاده دو طبقه از گلوگاه تا رامسر

  

احداث جاده دو طبقه از گلوگاه تا رامسر

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:
دانشگاه علم و صنعت نور از بهمن سال‌جاری دانشجو می‌گیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علم و صنعت نور از بهمن ماه سال‌جاری دانشجو پذیرش خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد ناطق‌نوری در سخنان پیش از خطبه امروز نور با اشاره به روز مجلس، مدرس را الگوی تمام نمای نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: نمایندگان باید صراحت، شجاعت و تصمیمات درست را از مرحوم مدرس به ارث ببرند و در قانون‌گذاری رعایت کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای هدفمندسازی یارانه به عنوان یک جراحی بزرگ اقتصادی که دولت جرأت اجرای آنرا داشت، افزود: با حداکثر 30 درصد صرفه‌جویی به خصوص در بخش انرژی هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، جراحی اقتصادی برای کشور یک ضرورت است و از خیر و برکت صرفه‌جویی بهره خواهیم برد.
وی با بیان اینکه تحریم‌ها هم مشکلی برای کشور ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: هدف عمده تحریم در سوخت بود که بحمدالله کشور خودکفا شده و حتی صادرات هم در این زمینه دارد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به مازندران تقدیر کرد و گفت: دولت این بار با دست بازتر برخورد کرد و مصوبات خوبی هم داشت.
ناطق‌نوری افزود: بحث جاده سراسری دو طبقه از گلوگاه تا رامسر تصویب و مقرر شد ظرف یک ماه مطالعات آن انجام پذیرد، همچنین انتقال ریل برقی از تهران به مازندران هم در هیئت دولت به تصویب رسید.
وی از تخصیص بودجه یک میلیاردی برای دانشگاه علم وصنعت نور و پذیرش دانشجو از بهمن سال‌جاری خبرداد و اظهار داشت: دانشگاه بزرگ شمال که از گذشته مطرح بود به‌عنوان مرکز فن‌آوری و تحقیقات و پژوهش دانشگاه امیرکبیر به تصویب رسید.
نماینده مردم نور همچنین از ارتقای درمانگاه چمستان و تبدیل وضعیت درمانگاه بلده به بیمارستان 10 تختخوابی خبرداد و افزود: یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه بلده ، 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل درمانگاه ایزدشهر و 100 میلیون اعتبار برای تکمیل سی‌تی‌اسکن بیمارستان نور اختصاص یافت.
ناطق‌نوری افزود: در بخش عمرانی نیز مصوبات خوبی داشتیم ازجمله راه، برق و گاز که مقررشد با برنامه‌ریزی برای مناطق بلده و لاویج گاز به‌صورت سی‌ان‌جی انتقال تا مردم این مناطق نیز از این نعمت برخوردار شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ساحل و دریا تاکنون بیش از هفت متولی داشت افزود: مقرر شد همانطور که در برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی مجلس وزارت کشور را متولی کرده در استان‌ها هم یک متولی باشد.
انتهای‌پیام/ق20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد