رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعتبارات فعلی جوابگوی تکمیل پروژه‌ها در رامسر نیست

 

 رئیس شورای شهرستان رامسر:
اعتبارات فعلی جوابگوی تکمیل پروژه‌ها در رامسر نیست
رئیس شورای شهرستان رامسر:
اعتبارات فعلی جوابگوی تکمیل پروژه‌ها در رامسر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان رامسر گفت: اعتبارات فعلی جوابگوی تکمیل پروژه‌ها در رامسر نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علیرضا رضی‌کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر اظهار داشت: رامسر با توجه به استعداد خوب گردشگری در دور اول به عنوان قطب گردشگری مصوب شد و حال بعد از این مدت خواسته مردم تکمیل پروژه‌های مصوب است.
وی به برخی از این مصوبات اشاره کرد و بیان داشت: ساختمان بیمارستان، ساماندهی باغ 30 هکتاری، حراست و نگهداری بلوار معلم که نیاز به اعتبار دارد و ساخت پل صفارود که نیازمند تخصیص اعتبار است که امیدواریم نیاز به سفر بعدی نباشد و در همین دور سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.
رضی‌کاظمی با اشاره به شهرک صنعتی که هنوز اجرایی انجام نشده است، ادامه داد: رامسر در اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها رنج می‌برد و همچنین تقویت مراکز علمی شهرستان خواسته مردم است.
وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی رامسر به‌ دلایل متعدد تاکنون راکد مانده و سالیان سال است در حال خاک خوردن است و خیل عظیم هنرمندان این شهر سرگردان است.
رئیس شورای شهرستان رامسر از نماینده ویژه دولت خواست تا در موارد نام‌برده نگاه و مساعدت لازمه را داشته باشند.
در ادامه فرماندار رامسر نیز تصریح کرد: این شهرستان از دو شهر و یک بخش مرکزی تشکیل شده و بر اساس سرشماری سال 85، 70 هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به جمعیت شهرستان در دوران دفاع مقدس این شهرستان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
عبدالصمد صفرنژاد ادامه داد: در دولت نهم و دهم کارهای زیربنایی زیادی انجام شده است اما همچنان محرومیت‌های زیادی در این شهرستان حس می‌شود و با توجه به لقب‌های متعدد رامسر این شهر در جایگاه خود قرار ندارد.
وی افزود: در این شهرستان موانع زیادی در اجرای پروژه‌ها وجود دارد که با تلاش زیاد موانع یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است‌.
صفرنژاد عنوان داشت: درباره فرودگاه رامسر خواسته‌مان این است که همزمان با ساخت باند پرواز سازه‌های آن نیز به اتمام برسد.
وی با اشاره به استیجاری بودن دانشگاه بین‌المللی از نماینده دولت خواست تا در این مورد کمک‌های مورد نیاز انجام شود.
فرماندار رامسر تاکید کرد: پروژه‌ها با یک روند دلگرم‌کننده در حال پیگیری است‌.
وی اظهار امیدواری کرد؛ مشکلات روشنایی راه‌ها تا دهه فجر برطرف شود.
وی افزود: شهرستان رامسر در بخش اشتغال با مشکلات بسیاری روبه‌رو است و به دلیل گردشگری بودن آن با مصوبه دولت قرار شد شهرک صنعتی احداث شود و در سطح استان از روند اجرایی خوبی برخوردار بوده اما تاکنون پایتخت در این زمینه به تعهدات خود عمل نکرده است که خواستار پیگیری آن هستیم.
صفرنژاد تصریح کرد: شهرک دامپروری با وجود پیشرفت فیزیکی 81 درصدی از کمبود اعتبار برخوردار است اما نگاه به شهرستان رامسر در مقابل مردمان بسیار خوب آن بسیار کم است، تخصیص اعتبار به رامسر با توجه به شاخصه‌های جمعیتی آن بوده که نیاز شهرستان را با توجه به حضور گردشگران که جمعیت ما را چند برابر می‌کند، پاسخگو نیست.
وی عنوان داشت: رامسر مهد تشکل‌های خودجوش و همایش کشوری است اما نگاه به شهرستان در بعد اعتبارات شهرستانی است که نیاز است رامسر را با توجه به اینکه خدمات در سطح ملی ارایه می‌دهد، فراتر ببینند.
فرماندار رامسر گفت: اگر ادارات و نهادهای ما از نظر تجهیزات و امکانات در ایام تعطیلات تامین شوند به راحتی می‌توانند به ارایه خدمات بپردازند.
وی بیان داشت: طرح گذر ساحلی مطالعات آن انجام شده است اما تاکنون اجرایی نشده و سؤالات زیادی را در بر د‌ارد زیرا این طرح در رامسر به دلیل پیک مسافر دچار مشکل ترافیکی شدید است و باید این طرح اجرا شود.
انتهای پیام/ج10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد