رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وزیر امور خارجه:رامسر باید قطب گردشگری کشور شود

 

وزیر امور خارجه:
رامسر باید قطب گردشگری کشور شود
وزیر امور خارجه:
رامسر باید قطب گردشگری کشور شود

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه بر فعال شدن رامسر به عنوان قطب گردشگری کشور تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، منوچهر متکی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر اظهار داشت: این آمادگی را داریم که در قالب یک بروشور زیبا رامسر زیبا را بشناسانیم.
وی اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت این را دارد که جذب بالای امکانات گردشگری و اعتبارات را داشته باشد.
متکی ادامه داد: وسعت زمین در رامسر به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی کوه و دریا برای ساخت پروژه‌ها بسیار کم است اما این نکته باعث نمی‌شود تا جلوه‌های خدادادی رامسر که موجب آرامش است نادیده گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: در قالب وزارت امور خارجه می‌توانیم این شهرستان را به جهان بشناسانیم.
متکی با اشاره به سفر اخیر امیرنشینان عرب به رامسر برای نخستین بار بعد از انقلاب بیان داشت: بعد از انقلاب امیرنشین‌های عرب به رامسر سفر کردند و تعبیر قطعه‌ای از بهشت را داشتند.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی نگاه عدالت‌گرانه آن است و این به آن معنا نیست که اگر شهری ظرفیت بیشتری دارد ثابت بماند تا شهرهای دیگر به آنها برسند بلکه باید برای پیشرفت شهرستان تلاش کنیم و دولت هم زمینه‌ها را فراهم می‌کند.
نماینده ویژه دولت در رامسر بیان داشت: مشکل استان‌های شمالی این است که کشاورزی بودن زمین‌های این استان‌ها باعث شد تا از ورود صنعت به این استان‌ها جلوگیری شود، اما این موضوع در مازندران پیگیری شد و اکنون استان‌های شمالی نیز به سمت صنعتی شدن می‌روند.
وی در پایان افزود: افتخارمان این است که در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و وظیفه‌مان این است که از همه توانمان استفاده کنیم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
انتهای پیام/ر30/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد