رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای توسعه گردشگری رامسر

 

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای توسعه گردشگری رامسر

متکی:
اروپا به دلیل تبیعت از سیاست واشنگتن در سردرگمی به سر می‌برد

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ‌گفت:‌ اروپا به دلیل تبیعت از سیاست واشنگتن در سردرگمی به سر می‌برد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، منوچهر متکی همزمان با هشتادمین سفر هیئت دولت به مازندران در شهرستان رامسر حضور یافت.
وی که در مراسم افتتاح مرکز سوخت‌گیری فرودگاه رامسر حضور یافته بود در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اروپایی‌ها در یک دوره سر‌درگمی به‌سر می‌برند و صرفا از سیاست‌های واشنگتن تبعیت می‌کنند که این سیاست‌ها شکست خورده است و انتظار ما از اروپا این است، منطقی حرکت کنند و متناقض و متضاد نباشند.
متکی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد نشست 1+5 عنوان داشت: این بحث از دیر باز در مناسبات بین‌المللی در حال انجام بوده و در واقع بازگشت برای حل مشکلات است زیرا جهان با مشکلات عدیده و بحران‌های زیادی روبه‌رو است که ناشی از سوء مدیریت‌ها و اتخاذ سیاست‌های غلط است و حتی آنهایی که مدعی حل کردن مشکلات بودند‌، امروز نه تنها بعد از 10 سال آن را حل نکردند بلکه پیچیده‌تر کردند‌.
وی بیان داشت: غرب باید به یک‌ باز‌اندیشی در رویکردها و عملکردهای خود در مناطق مختلف دنیا داشته باشد.
متکی در ادامه در مورد سفرهای استانی دولت اظهار داشت: برابر رویه معمول، سفرهای استانی هر یک از اعضای کابینه به یکی از شهرستان‌ها رفته و با تشکیل شورای اداری در شهرستان‌ها از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و همچنین بر مصوبات سفرهای ریاست جمهور در گذشته نیز مرور خواهند داشت تا در جریان ‌نحوه اجرای پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهور در دور اول و دوم قرار گیرند.

* آمادگی وزارت خارجه برای توسعه گردشگری رامسر
وی خاطرنشان کرد: در سفر اول و دوم مجموعا 23 مصوبه در شهرستان رامسر مصوب شد که این مصوبات در حوزه‌های مختلف کاری بوده است.
وزیر امور خارجه با اعلام اینکه توسعه فرودگاه رامسر می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را افزایش دهد، تصریح کرد: رامسر این ظرفیت را دارد که گردشگر بیشتری را جذب کند و با داشتن کنوانسیون و فاصله کم کوه و دریا، 7 هزار گردشگر سالانه خود را افزیش دهد.
وی با اعلام اینکه وزارت خارجه این آمادگی را دارد که گام‌هایی را در این راستا بردارد، اظهار داشت: ما می‌توانیم سفیرهای خارجی را ترغیب کنیم تا به این شهرستان زیبا سفر کرده و از نزدیک با آن آشنا شوند زیرا رامسر وجهه جهانی دارد.
انتهای پیام/ج10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد