رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

متکی وزیر امور خارجه در رامسر

 

متکی وزیر امور خارجه در رامسر

در هشتادمین سفر استانی دولت؛
18 عضو کابینه به شهرها و مناطق مختلف استان مازندران سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: در ادامه دور سوم سفرهای استانی و همزمان با هشتادمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران، 18 عضو کابینه به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هم زمان با آغاز دور سوم سفر استانی هیئت دولت به استان مازندران، شماری از اعضای دولت از روز سه شنبه (9 آذرماه) با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی دولت های نهم و دهم، مشکلات، کمبودها و راه های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان مازندران پیگیری خواهند کرد.

در این سفر محمد نجار وزیر کشور در شهرستان ساری، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قائم‌شهر، خلیلیان وزیر جهادکشاورزی در شهرستان جویبار، محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی در شهرستان نکا و بهبهانی وزیر راه و ترابری در شهرسان آمل حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر این اساس عباسی وزیر تعاون، تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بختیاری وزیر دادگستری، نامجو وزیر نیرو و وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ترتیب در شهرستان‌های فریدونکنار، گلوگاه، نوشهر، محمودآباد و نور حضور خواهد یافت.

همچنین شهرستان‌های بابل، چالوس، تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به ترتیب میزبان وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شیخ‌الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی، حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، متکی وزیر امور خارجه و غضنفری وزیر بازرگانی خواهند بود.

بر اساس این گزارش، میرکاظمی وزیر نفت در شهرستان بهشهر، سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی در شهرستان بابلسر و محمدی زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان سوادکوه حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان ها قرار می‌گیرند.

بر این اساس، افتتاح طرح‌های عمرانی و پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی از جمله برنامه‌های سفر اعضای دولت به شهرستان‌های استان مازندران است.

همچنین از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در هشتاد و دومین سفر استانی به استان مازندران، سخنرانی در جمع مردم این شهر، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر استان، تشکیل جلسه استانی هیئت دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مدیران اجرایی، نخبگان و برگزیدگان استان خواهد بود.
انتهای پیام/چ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد