رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طاهایی:مشایی برای کشور،مازندران و رامسر یک سرمایه است

  

طاهایی:

مشایی برای کشور،مازندران و رامسر یک سرمایه است

گزارش فارس از نشست خبری قبل از سفر دولت؛
آمدن دولت به استان‌ها بی‌توجهی به سند توسعه نیست

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: آمدن دولت به استان‌ها بی‌توجهی به سند توسعه نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سفر سوم هیئت دولت به مازندران در حالی رقم می‌خورد که سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران یک سال است که سکاندار مدیریت ارشد استان مازندران را عهد‌ه‌دار است.
سید علی اکبر طاهایی شنبه شب در جمعه خبرنگاران حاضر شد.
این نشست به مناسبت هشتادمین سفر استانی هیئت دولت که مازندران آن را میزبانی می‌کند رقم خورد.

* سالگرد یک‌سالگی و دعوت از رسانه‌ها
نشست استاندار مازندران در آستانه سفر هیئت دولت به مازندران با حاشیه‌های همراه بود که خواندان آن خالی از لطف نیست.
طاهایی شروع نشست مطبوعاتی را این گونه آغاز می‌کند، یک‌سال است که از حضورم در مازندران می‌گذرد و این نشست به مناسبت آمدن هئیت دولت به مازندران برگزار شد و نشست مطبوعاتی حضورم در مازندران بعد از سفر دولت با آمدن همه خبرنگاران استان از رامسر تا گلوگاه برگزار می‌شود.

* به اراک یا کردستان و یا لرستان، اما قرعه به نام مازندران
وی با اشاره به اینکه قرار بود هشتادمین سفر دولت در استانی به غیر از مازندران رقم بخورد که استان‌های کردستان، لرستان و یا ارک بودند اما این آمادگی در مازندران بیشتر وجود داشت.

* آمدن دولت به استان‌ها بی‌توجهی به سند توسعه نیست
وی نفس سفر دولت را پویایی و تحرک خواند و ادامه داد: وقتی مدیری قرار است به جایی برود، مسئولان میانی سعی می‌کنند، بسیاری از ضعف‌ها را برطرف کنند، حالا اگر این مهمان رئیس جمهور باشد، جای بحث بیشتری دارد.
استاندار مازندران با نفی این گفته منتقدان که آمدن دولت به استان‌ها بی‌توجهی به سند توسعه و آمایش سرزمینی نیست، بیان داشت: نفس سفر توسعه‌گرا است که تمرکز شدن مسئولان کشوری برای حل مشکل یک استان نمونه بارز نتیجه سفرهاست.

* توکلی تنها وزیر مازندرانی در دولت‌های قبل از احمد‌ی‌نژاد
طاهایی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد از ظرفیت مدیریتی استان مازندران در کابینه استفاده کرد، یادآور شد: تا قبل از احمدی‌نژاد احمد توکلی تنها وزیر مازندرانی در دولت‌های قبل از احمدی‌نژاد بود.
وی گفت: الان در کابینه دولت چند وزیر مازندرانی داریم که این موارد ظرفیت ویژه‌ای را برای استان ایجاد می‌کند.

* 4 مازندرانی استاندار استان‌های مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر چهار مازندرانی مدیریت چهار استان کشور را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: ابوطالب شفقت استاندار خراسان شمالی، جواد قناعت استاندار گلستان، رهی استاندار سمنان و خودم که یک مازندرانی هستم در خدمت مردم استان به عنوان استاندار خدمت می‌کنم که تا قبل از دولت نهم و دهم مازندرانی این‌قدر بها داده نشده بودند.

* معاون سیاسی امنیتی مازندران جوان نیست
طاهایی در این نشست در مورد تعامل مثبت استاندار با معاون سیاسی و امنیتی‌اش سخن گفت و گفت: هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مدیری توانمند است اما جوان نیست چون سن جوانی از 15 تا 29 سال است که ابراهیمی با 36 سال سن جوان نیست، من در سن 27 سالگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گذشته بودم که در آن زمان من جوان بودم.

* کردان می‌ماند؛ یک تنه برای مازندران کافی بود
طاهایی با اشاره به اینکه یک‌سال از درگذشت مرحوم کردان می‌گذرد به خدمات وی اشاره کرد و گفت: اگر کردان به عنوان وزیر کشور می‌ماند یک تنه برای توسعه مازندران کافی بود.

* مشایی
وی در ادامه مشایی را برای مازندران و کشور یک سرمایه خواند و تصریح کرد: هر چند حاشیه در کنار مشایی زیاد است اما مشایی فرد بزرگی است و در طول انقلاب تلاش‌های زیادی انجام داده است.
طاهایی خاطرنشان کرد: تفسیرهای قرآن مشایی به حدی جذاب است که موسوی گرمارودی در همایش تجلیل از نیما در برابر تفسیر وی از سوی فلق آن را ستود.
انتهای پیام/خ10/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد