رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آتش سوزی در جنگل های رامسر

 

آتش سوزی در جنگل های رامسر

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران خبر داد:
آتش‌سوزی در جنگل‌های غرب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: به‌ دلیل گرمای هوا و وجود برگ‌های خشک جنگل‌های رامسر و عباس آباد دچار حریق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سید ابوطالب وهابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: عصر روز گذشته جنگل‌های دالیخانی واقع در رامسر آتش گرفت و حدود دو هکتار از جنگل‌های منطقه طعمه حریق شد.
وی اظهار داشت: این آتش‌سوزی از نوع سطحی بوده و با تلاش نیروهای یگان حفاظت، بسیج و نیروهای مردمی عملیات اطفا آن ادامه دارد.
وهابی ادامه داد: آتش سوزی دیگری نیز در جنگل‌های عباس آباد به وقوع پیوست که با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، شهرداری، هلال احمر و نیروهای مردمی، آتش کاملا مهار شده و نیروهای اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری نوشهر در حال کنترل منطقه هستند.
وی خاطر نشان کرد: به خاطر موقعیت جغرافیایی منطقه و عدم دسترسی مناسب به محل آتش سوزی توسط نیروهای انسانی، با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان عملیات اطفای حریق توسط بالگردهای هلال احمر حمایت می‌شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر در پایان بیان داشت: در این آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های منطقه رامسر و 2 هکتار در منطقه عباس آباد آتش گرفت در حالیکه پیش از این نیز در همین منطقه 50 هکتار از جنگل‌ها دچار حریق شده بود.
انتهای پیام/خ30/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد