رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خطیب جمعه رامسر:اصلاح‌طلبان به‌دنبال دستکاری در قانون اساسی بودن

خطیب جمعه رامسر:
اصلاح‌طلبان به‌دنبال دستکاری در قانون اساسی بودند
خطیب جمعه رامسر:
اصلاح‌طلبان به‌دنبال دستکاری در قانون اساسی بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رامسر گفت: یک زمانی جریان اصلاح طلب به‌دنبال آن بوده است که در قانون اساسی دستکاری کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امام جمعه موقت شهرستان رامسر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به اصل مهم غدیر شناسی افزود: غدیر چیزی فراتر آن است که می‌شنویم.
وی اظهار داشت: غدیر و غدیرشناسی می‌تواند الگوی مهمی برای بسیجیان ما باشد و آنها باید برای غدیرشناسی بیشتر مطالعه کنند.
تسخیری ادامه داد: امامت به علی بن ابیطالب ختم نمی‌شود بلکه با علی ابن ابیطالب آغاز می‌شود.
وی نماز، حج و... را همراه با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: نماز ، حج و... بدون ولایت، عبادت محسوب نمی‌شود.
خطیب موقت جمعه رامسر بیان داشت: پیغمبر (ص) در ماجرای غدیر امام علی(ع) را معرفی نکرده است بلکه ولی معرفی کرده است.
وی تصریح کرد: جریان فتنه گذشته نیاز به نگاه و تفکر عمیق دارد، یک زمانی جریان اصلاح طلب به‌دنبال آن بوده است که در قانون اساسی دستکاری کرده و اختیارات ولایت فقیه را بکاهد و اصل ولایت را تغییر دهد.
تسخیری بیان داشت: چرا دشمن تلاش می‌کند تا ولایت فقیه را نشانه بگیرد زیرا از ولایت فقیه و بسیج که پشتیبان ولایت فقیه است می‌هراسد.
وی افزود: بعضی از دشمنان با ولی فقیه دشمن‌اند و برخی با ولایت فقیه دشمنی دارند و این دو با هم متفاوت است، اگر ولی فقط امام علی (ع) بوده است با شهادت امام خاتمه می‌یافت.
وی خاطرنشان کرد: پیغمبر در غدیر ولایت را معرفی کرده است که در آن زمان ویژگی‌های امام زمان(عج) را نیز بیان داشته و فرمودند «بدانید امام زمان می‌آید و از کسانی که ظلم کرده‌اند انتقام می‌گیرد و فاتح قلعه‌ها و منحرف‌کننده آنها خواهد بود».
تسخیری گفت: جریان ولایت تا قیامت استمرار خواهد داشت زیرا این وعده خدا و انبیا بوده است.
وی در ادامه با تاکید ویژه به برادران و خواهران نمازگزار هفته بسیج را هفته بصیرت دانست و یادآور شد: هفته بسیج هفته بصیرت است و باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی و بصیرت را ترویج کنیم.
امام جمعه موقت رامسر با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان طوری که مقام معظم (ره ) در سخنان خود فرمودند سه ویژگی اصلی بسیج ایمان، اخلاص و بصیرت است بسیج توانست با حفظ ایمان، اخلاص و بصیرت پشت ولی فقیه خود بایستد و در برابر دشمن ذره‌ای کوتاه نیامد، بسیج از گردنه‌های فقنه گذشت و فتنه گران را سرجای خود نشاند.
وی افزود: امروز با اقتدار بیشتری پای کار است زیرا آن روز جنگ نظامی بوده است و بسیج می‌دانست که مرز کجاست ولی امروزه دشمن با لباس ما وارد شده است ولی بسیج توانست با درایت، دقت و هوشیاری تمامی فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و در برابر دشمن ایستادگی کند.
تسخیری در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از تمامی بسیجیانی که بدون توقع و چشم‌داشتی در تمام طول سال به ویژه درهفته بسیج پای کار بوده‌اند و هراس عظیمی در دل دشمن ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد