رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه رامسر: هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد

 

فرمانده سپاه رامسر:
هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر بسیج را بزرگ‌ترین تشکل مردمی دانست و تاکید کرد: هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی ظهر امروز در پایان راهپیمایی و حضور حماسی بسیج ادارات، بسیج اصناف، بسیج جامعه پزشکی، بسیج خواهران و ... قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رامسر طی سخنانی بسیج را بزرگ‌ترین تشکل مردمی دانست که خاص مملکت ایران است.
وی گفت: بسیج با اقتدارترین و بزرگترین تشکل مردمی است که خاص مملکت ایران است و همین بسیج است که تن تمامی دشمنان انقلاب و اسلام را به لرزه در آورده است.
حمیدی اظهار داشت: بسیج همان سربازان امام راحل بوده‌اند که با حضور و اقتدار خود شکوه و جلال خاصی به انقلاب اسلامی داده اند و امروزه ما نیز باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم همان طوری که تاکنون در سایه پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی امام زمان توانستیم در تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها پیروز باشیم.
حمیدی به اقتدار بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار وارد صحنه شده است و در مقابل تمامی دشمنان اسلام و انقلاب رو سفید بیرون آمد و هم اکنون نیز در طی 31 سال پیروزی انقلاب اسلامی خواب را از چشم دشمنان دور کرده است.
وی بیان داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی است ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج و بسیجی را بیش از گذشته بین جوانان ترویج کنیم و این فرهنگ را به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر تصریح کرد: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه تمام اقشار ملت بسیجی‌اند همان طوری که مردم شهرستان رامسر امروز با حضور پرشور خود به جهانیان ثابت کرده‌اند که با اقتدارتر از همیشه در عرصه‌های مختلف حضور دارند و نگهبانان خوبی برای کشور، انقلاب و اسلام اند.
وی خاطرنشان کرد: آنها با حضور خود اعلام داشتند که ما مردم دولت قاجار و دولت‌های گذشته نیستیم بلکه بسیجیانی هستیم که اجازه نخواهیم داد که ذره‌ای از خاک کشورمان جدا شود یا اینکه اعتقادات و انقلاب ما را از ما بگیرید.
حمیدی بیان داشت: تفکر بسیجی تفکر عظیمی است زیرا الگوی بسیجیان ما علی است الگوی ما امام راحل است.
وی گفت: همان طوری که بسیجیان ما در جنگ سخت پیروز شدند و امروزه هیچ کشوری جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد بسیجیان ما وارد عرصه‌های علمی و فرهنگی شده اند و همان‌طوری که تاکنون نشان داده‌اند در جنگ نرم نیز پیروز خواهند بود.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد