رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

‌همایش آموزشی عفاف و حجاب در رامسر برگزار شد

 

‌همایش آموزشی عفاف و حجاب در رامسر برگزار شد

‌به مناسبت هفته بسیج‌؛
‌همایش آموزشی عفاف و حجاب در رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج همایش 20 ساعته عفاف و حجاب با همت بسیج جامعه زنان و امور بانوان فرمانداری شهرستان ‌رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، این همایش آموزشی که در 10 جلسه برگزار شد، 170 نفر از بانوان شهرستان رامسر اموزش دیدند.
مریم بابایی فرمانده بسیج خواهران شهرستان در حاشیه این همایش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رامسر به هدف از برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:« مسائل ارزشی اسلام باید در جامعه احیا شود» و از آنجایی‌که حجاب یک مسئله مهم ارزشی در جامعه محسوب می‌شود، وظیفه همه ما و مسئولان است که در راستای احیای این سنت اسلامی گام برداریم.
‌وی تصریح کرد: تبیین و تشریح جایگاه واقعی زن مسلمان از جمله راهکارهای مناسب در راستای احیای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و با توجه به اینکه می‌دانیم همه فرهنگ‌های اصیل و ماندگار جهانی به نوعی به حجاب وعفاف اهمیت می‌دهند پس ‌حجاب بحثی فردی نیست و باید همه در این راستا تلاش کنیم.
وی افزود: در همین راستا همایش توانمند‌سازی مربیان شبکه خوشه‌ای اجتماعی عفاف و حجاب برای پاسخگویی به شبهات حوزه مسائل زنان برگزار کردیم.
بابایی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 20 ساعته که در 10 جلسه بوده است 170 نفر از مربیان بسیجی، کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان شرکت کردند.
وی درباره موضوعات آموزش داده شده در این همایش گفت: موضوعات این جلسه بر اساس نیاز سنجی از مشکلات و معضلات زنان توسط اساتید با تجربه و توانمند انتخاب شده و آموزش داده شد.
بابایی در ادامه برگزاری چنین همایش‌هایی را ضروری دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی که برای ترویج و تعمیق یکی از ضروریات دینی یعنی عفاف و حجاب است بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: به ویژه اگر به هجمه دشمنان قسم خورده نظام در گسترش فرهنگ بدحجابی و توفیقاتی آنها در سال‌های اخیر به دست آورده اند توجه کنیم ضرورت توجه به چنین همایش‌هایی نمود بیشتری خواهد داشت.
انتهای پیام/م20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد