رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یک پدرشهیدرامسری:زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه

 

یک پدر شهید رامسری:
زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه است
یک پدر شهید:
زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه است

خبرگزاری فارس: یک پدر شهید گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام و المسلمین سید عیسی میر باقری پدر شهید میرباقری پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای سادات‌شهر طی سخنانی با تبریک عید غدیر خم افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگوسازی برای نسل جدید از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید در راستای شناساندن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز انجام دهند.
وی اظهار داشت: اقتدار و امنیت ایران مرهون از خود گذشتگی‌های این شهداست ما باید امروزه فلسفه غدیر، عاشورا و جهاد در راه خدا را ترویج کنیم تا جوانان ما و نسل‌های آینده بدانند که شهدای ما برای چه رفتند و همچنین باید جوانان ما را از فلسفه عاشورای حسینی آگاه کنیم. میرباقری افزود: بزرگ‌ترین فلسفه حسین (ع) این بود که مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین است و بر همه ما واجب است که فلسفه جهاد شهدا را به همگان ابلاغ کنیم.
حمیدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر طی سخنانی بالندگی نظام را مرهون خون شهدا دانست و گفت: بالندگی و پویندگی امروز جامعه اسلامی ایران مرهون ایثارگری مردان مخلصی است که از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا درخت انقلاب مستحکم‌تر شود.
وی ادامه داد: قدرت اراده و ایمان ملت ایران در طول تاریخ بی‌همتاست که ایستادگی در مقابل مستکبران و سلطه‌طلبان در ایام جنگ تحمیلی از آن جمله است.
وی عشق به خدا و ایثار در راه خداوند سبحان را از جمله ویژگی‌های خط شهید و شهادت برشمرد و تصریح کرد: روح شهدا مملو از عشق به خداوند بوده و آنان در حقیقت نیز با ربیون رقم خورده‌اند.
فرمانده سپاه رامسر تولی به ولایت الهی را دومین ویژگی خط شهادت اعلام کرد و افزود: شهادت ادامه خط ولایت است و شهید بدون امام حق هرگز معنی و مفهومی ندارد.
وی بیان داشت: تکریم شهدا در واقع سرلوحه قراردادن شهدا در زندگی نسل حاضر و آینده است که به‌عنوان چراغ هدایت در همه عرصه‌ها برای ما و آیندگان لازم و ضروری است.
در پایان مسئولان و مردم مزار شهدای سادات‌شهر را غبارروبی و گل‌افشانی کردند.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد