رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یادواره زنان شهیده در رامسر برگزار شد

 

یادواره زنان شهیده در رامسر برگزار شد

یادواره زنان شهیده در رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته بسیج یادواره زنان شهیده و یادواره شهدای ابریشم محله رامسر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، فرمانده بسیج حوزه خواهران شهرستان رامسر شب گذشته در این مراسم برگزاری یادواره شهدا را راهی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: این عزیزان با جانفشانی خود آبرو و حیثیت ایران و ایرانی را زنده کرده و کاری کردند که دشمنان قسم‌خورده این کشور هرگز نتوانند فکر تجاوز دوباره به آب و خاک این کشور را در سر بپرورانند.
مریم بابایی افزود: حال ما باید ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.
در ادامه مراسم سرهنگ صادق حمیدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کار عظیم و دشواری دانست و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری مراسمات یادواره نیست بلکه باید وصیت نامه‌ها و اعمال شهدای ما را در زندگی به کار بندیم.
وی ادامه داد: شرکت در مراسم‌های یادواره‌های شهدا به معنای بالابردن بصیرت و حمایت از ولایت فقیه است، بسیجیان مابه ویژه خواهران ویژگی‌های بسیار خوبی دارند که آن حضور پرشور آنها در مراسم‌ها و خلوص نیت آنهاست.
حمیدی در ادامه خواهران را به رعایت حجاب تشویق کرد و بیان داشت: بزرگترین کاری که شما خواهران می‌توانید در ادامه دادن راه شهدا انجام دهید رعایت حجاب شماست که کم کاری نیست، اگر تمام دنیای استکباری و دشمنان ما دست به دست هم علیه ما مبارزه کنند اگر ما یاد و خاطره شهدا را به معنای واقعی کلمه زنده نگه داریم و به وصایای آنان عمل کنیم در سایه امام زمان (عج) قطعا پیروز میدان خواهیم بود.
وی در پایان تصریح کرد: بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج با انسان بزرگواری چون امام خمینی(ره) شناخته می‌شوند و ما هم آرزو می‌کنیم که با بسیجیان مخلص محشور شویم.
انتهای پیام/خ30/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد