رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده بسیج خواهران رامسر:دشمن از تفکر بسیجی ملت ایران می‌هراسد

 

فرمانده بسیج خواهران رامسر:
دشمن از تفکر بسیجی ملت ایران می‌هراسد
فرمانده بسیج خواهران رامسر:
دشمن از تفکر بسیجی ملت ایران می‌هراسد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج خواهران رامسر گفت: دشمن از بسیج و تفکر بسیجی ملت ایران می‌هراسد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، مریم بابایی شب گذشته در حاشیه مراسم یادواره شهدای این شهرستان در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج امور بانوان افزود: بسیج در حقیقت بزرگ‌ترین گروه مردمی است که دشمن از قدرت آن در هراس است.
وی اظهار داشت: ما تاکنون توانسته‌ایم به برکت خون شهدا و تلاش بسیجیان همیشه در صحنه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
بابایی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با توجه به اینکه در سال همت مضاعف و کار مضاعف قرار داریم پربارتر و بیشتر از سال‌های گذشته تدوین شده است.
وی از جمله برنامه‌های مهم بسیج خواهران شهرستان رامسر را فضاسازی در سطح پایگاه‌ها، هم اندیشی دختران جوان، دیدار خانواده‌های شهدا، یاواره زنان شهیده، مشاوره تخصصی و حقوقی بسیجیان، مسابقات مختلف مصباح اندیشه و .... دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از روز های بسیج به نام‌های مختلف نامگذاری شده است که مطابق با آن برنامه‌های مختلفی را ترتیب داده‌ایم.
وی هدف از نامگذاری هفته بسیج را توجه به فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: برای اشاعه بیشتر فرهنگ بسیج در جامعه باید تمام زمینه‌ و بسترهای لازم و کافی برای حضور حداکثری مردم به ویژه نسل جوان فراهم شود و در این صورت است که این فرهنگ ناب بهتر در جامعه نهادینه و تبیین می‌شود.
بابایی در پایان با اشاره به اینکه شان انقلاب اسلامی ایران به بسیج و تفکرات بسیجی است، بیان داشت: امروزه دنیا از ابهت و اقتدار ایران اسلامی که برگرفته از ولایت‌مداری و تفکر بسیجی است، متعجب شده است.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد