رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به مناسبت هفته بسیج؛زنان ایثارگر رامسر تجلیل شدند

 
به مناسبت هفته بسیج؛
زنان ایثارگر رامسر تجلیل شدند

به مناسبت هفته بسیج؛
زنان ایثارگر رامسر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: بسیج خواهران شهرستان رامسر به مناسبت هفته بسیج و در راستای ارج نهادن به مقام ایثارگران از زنان ایثارگر شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نماینده نهاد ولی فقیه در سپاه رامسر شب گذشته در مراسم تقدیر از زنان ایثارگران شهرستان، شهدا و ایثارگران را از برکات این نظام دانست و گفت: شهدا با خدا معامله کردند.
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: شهدا هیچگاه با استکبار، نفاق و منافق معامله نکردند، شهید در زندگی خود فقط خدا را می‌بیند.
تسخیری در ادامه خصوصیات شهدا را تشریح کرد و اظهار داشت: شهدا خصوصیات بارز زیادی داشته‌اند که مهمترین آن عشق و محبت آنان به خدا، پیغمبر و اهل بیت است.
وی تصریح کرد: شهدا با اهل بیت عجین شدند و امروز ما نیز رسالتی داریم که سنگین‌تر از کار شهداست و آن حفظ کردن اهداف آنان و انتقال آن به نسل‌های آینده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر بیان داشت: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و حال ما با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و شناساندن اهداف و راه شهدا به جوانان و نسل آینده باید ادامه دهنده راه آنان بوده و این انقلاب را حفظ کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهدا در وصیتنامه‌های خود ما را به چند چیز نصیحت کردند و آن اینکه خدا را فراموش نکنیم، پشتیبان ولایت فقیه باشیم، امام را از یاد نبریم و به خواهران نیز توصیه به حجاب داشته‌اند و گفتند حجاب شما از خون ما مهمتر است.
تسخیری با تاکید به رعایت حجاب بیان داشت: اگر می‌خواهیم از گزند دشمن در امان باشیم باید به وصیتنامه‌های شهدا عمل کنیم، چطور می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه آنان باشیم ولی فرزندان ما بی‌حجاب وارد جامعه می‌شوند آن هم در جامعه‌ای که به خون شهدا غلطان است.
وی خاطرنشان کرد: این رسالت ماست که به جوانان ما پیام شهدا را ابلاغ کنیم و پیام شهدا این بود که در برابر منافقین ذره‌ای کوتاه نیاییم.
این مسئول بیان داشت: امروزه منافقین تغییر لباس داده‌اند و از جبهه‌ای دیگر وارد شده‌اند اگر بخواهیم خون شهید حفظ شود باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
تسخیری در ادامه با اشاره به عید ولایت گفت: جشن عید غدیر را با کف زدن‌ها و پخش شکلات و شیرینی خلاصه نکنید بلکه درصدد ولی‌شناسی و پیروی از ولایت فقیه بر آیید و همگان را به دعوت از ولایت فقیه سوق دهید.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد