رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:انقلاب اسلامی به معاش و معاد بشری

 

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:
انقلاب اسلامی به معاش و معاد بشریت می‌اندیشد
نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:
انقلاب اسلامی به معاش و معاد بشریت می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر گفت: انقلاب اسلامی هم به معاش و هم به معاد بشریت می‌اندیشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر،پیش از ظهر امروز در دومین روز از هفته بسیج یادواره شهدای کارمند شهرستان رامسر با حضور جمعی از مسئولان، کارمندان ادارات و مردم در نمازخانه اداره جهاد کشاورزی رامسر برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام غلام‌حسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر طی سخنانی ضمن تبریک هفته ولایت و بسیج گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از مهمترین رسالت جامعه دانست و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن کربلای ایران یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که ما در عصر حاضر داریم.
وی افزود: ما باید ارزش‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدایمان را برای جوانان و نوجوانان تشریح کرده و اهداف آنها را به نسل آینده انتقال دهیم.
تسخیری تصریح کرد: شهدا دیروزشان را فدای امروزمان کردند اگر یک نگاه عمیقی به فلسفه وجودی انقلاب داشته باشیم متوجه این امر می‌شویم که این انقلاب کاملا فرهنگی است البته این بدان معنا نیست که این انقلاب اهداف اقتصادی و ... را دنبال نمی‌کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هم به معاش و هم به معاد بشریت می‌اندیشد البته هدف انقلاب هدف مادی نیست ولی مسائل مادی ابزاری است برای رسیدن به کمال و برای اینکه این انقلاب معنوی ما به اهداف بلند خود برسد نیازمند چنین ابزارهایی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در ادامه سخنان خود اهمیت بصیرت در جامعه را تشریح کرد و بیان داشت: بصیرت عمل مهمی در جامعه است و جامعه‌ای که بصیرت نداشته باشد به انحراف کشیده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امروزه اگر جامعه با بی‌بصیرتی گذر کند پشت سر افرادی قرار می‌گیرد که ما نمونه بارز آن را در عراق و افغانستان مشاهده می‌کنیم که حتی با ناموس خود نیز رحم نمی‌کنند.
تسخیری به وصیت نامه شهید قلی زاده اشاره کرد و گفت: شهدای ما چه در وصیت‌نامه‌هایشان و چه با اعمالشان درس‌های بزرگی برایمان به یادگار گذاشته‌اند که باید از آنها استفاده کنیم.
وی بیان داشت: شهید قلی زاده نخستین شهیدی بود که قبرش در مزار بهشت زینبیه قرار گرفت.
تسخیری در پایان افزود: شهید قلیزاده در وصیت نامه خود اعلام داشت که من بابصیرت و آگاهی تمام و علم در این راه گام برداشته‌ام.
انتهای پیام/خ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد