رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

7 پایگاه بسیج رامسر در دست احداث است

 

7 پایگاه بسیج  رامسر در دست احداث است

فرمانده سپاه رامسر:
7 پایگاه بسیج در رامسر در دست احداث داریم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر گفت:درحال حاضر هفت پایگاه در دست احداث داریم که برای هریک از آنها 10 میلیون تومان از اعتبار تملک و دارایی هزینه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صادق حمیدی صبح امروز در همایش بزرگ ائمه جماعات فرماندهان پایگاه‌ها و دهیاری‌ها در رامسر با اهمیت این گردهمایی گفت: ما در کشورمان مراسم‌های ملی زیادی داریم که در هر یک از این مراسم‌ها سعی بر آن داریم که گردهمایی‌ها را بیش از پیش داشته باشیم.
وی از مساجد به عنوان خانه‌های خدا در زمین و نیز خانه‌های متقیان و مومنان یاد کرد و افزود: مساجد جایگاهی است که اصلی‌ترین بعد حضور آن عبادی بوده و برای ارتباط بندگان با خدای خود و برای ارتباط بندگان با همدیگر قرار داده شده است که آثار علمی، اجتماعی، سیاسی و روحی اخلاقی بالایی را به ارمغان می‌آورد.
حمیدی در ادامه عملکردهای بالای بسیجیان در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بارزترین و مهم‌ترین طرح‌های بسیج در مساجد طرح صالحین است که طرح بزرگی است برای اینکه نوجوانان و جوانان را به انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی و ... سوق دهیم.
وی تصریح کرد: امروزه بزرگترین کارهایی که باید صورت بگیرد کار فرهنگی است زیرا جنگ سخت برای ما تمام شده است و هیچ کشوری جرات مبارزه سخت با ایران را ندارد.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر با اشاره به مضرات جنگ نرم بیان داشت: ما باید جوانان و نوجوانان را به سمت کارهای فرهنگی هدایت کنیم و وحدت و انسجام را در وجود آنان نهادینه کرده و این امر جزء با دستان توانمند شما ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنا میسر نیست.
حمیدی در ادامه به پایگاه‌های در دست احداث اشاره داشت و ادامه داد: درحال حاضر هفت پایگاه در دست احداث داریم که برای هریک از آنها 10 میلیون تومان از اعتبار تملک و دارایی هزینه می‌شود.
وی از مسئولان پایگاه‌ها خواست برای مناطقی که پایگاه ندارند زمین‌هایی را تهیه کرده تا بتوانیم اعتبار ساخت پایگاه را نیز دریافت کنیم.
حمیدی گفت: پایگاه‌ها علاوه بر استفاده‌های فرهنگی و اجتماعی امنیت را نیز برایمان به ارمغان می‌آورند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر اهمیت مساجد و روحیه همکاری و تعامل را تشریح کرد و بیان داشت: هیئت امنا، ائمه مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها سه ضلع مثلثی‌اند که بدون تعامل هر یک از آنها به هدف نخواهیم رسید باید برای رسیدن به هدف دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در چارچوب قانون و بدون تقابل و تعارض در راستای اهداف نظام گام برداریم.
حجت‌الاسلام حسین قبادی در پایان کانون‌های فرهنگی هنری را یکی از ارکان مهم کارهای فرهنگی دانست و گفت: باید برای پیشبرد مسائل فرهنگی تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد