رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کنگره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شاخه گیلان در رامسر

 

کنگره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شاخه گیلان در رامسر

19 تا 21 آبان جاری در رامسر؛
کنگره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شاخه گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کنگره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شاخه گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از 19 تا 21 آبان جاری در هتل رامسر برگزار می‌شود.


دبیر علمی کنگره سالانه جراحی مغز و اعصاب ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه نخستین کنگره جراحی مغز و اعصاب ایران در سال 42 در هتل رامسر با حضور جراحان برجسته جهان برگزار شد، اظهار داشت: اکنون پس از گذشت حدود نیم قرن دوباره این کنگره از طرف انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شاخه گیلان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در هتل رامسر برگزار می‌شود.
شاهرخ یوسف‌زاده‌‌چابک با اشاره به زمان برگزاری این سمینار افزود: کنگره سالانه جراحان مغز و اعصاب ایران 19 تا 21 آبان جاری با حضور شخصیت‌های برجسته ایران و جهان برگزار می‌شود.
وی از حضور پروفسور ژاک موره، پروفسور ارنست‌ نمی، پروفسور مارتین کانتا، دکتر آلبینو بریکلو و دهها سخنران برجسته در این سمینار خبر داد.
یوسف‌زاده‌چابک برگزاری این کنگره را فرصت مناسبی برای افزایش توان جراحی مغز و اعصاب ایران عنوان کرد و گفت: این سمینار فرصت خوبی برای انجام بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی جراحی مغز و اعصاب دنیاست.
وی ایجاد ارتباط بین مجامع بین‌المللی برای پیشرفت جراحی مغز و اعصاب کشور را از دیگر اهداف برگزاری سمینار سالانه جراحی مغز و اعصاب ایران عنوان کرد.
دبیر علمی کنگره سالانه جراحی مغز و اعصاب ایران با تاکید بر اهمیت برگزاری این کنگره و حضور جراحان مغز و اعصاب در آن خاطرنشان کرد: با اعتقاد به اینکه درمان مناسب بیماران نیاز به انسجام در کار گروهی تیم درمانی دارد بنابراین این کنگره مانند کنگره‌های قبل از تمام همکاران گروه پزشکی و پیراپزشکی، جراحان مغز و اعصاب، متخصصان مغز و اعصاب، اعصاب و روان، رادیولوژی، هوشبری، جراحی فک و صورت، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی چشم، جراحی ترمیمی و دیگر تخصص‌های وابسته برای حضور در این سمینار دعوت می‌شود.
وی همچنین از متخصصان کاردرمانی، فیزیوتراپی و دیگر تخصص‌های پیراپزشکی وابسته و نیز از دانشجویان، دستیاران و دیگر همکاران آنها خواست تا با شرکت در کنگره به تبادل اطلاعات علمی و پربارتر کردن روش‌های درمانی به منظور ارتقای سطح سلامت بیماران بپردازند.
انتهای پیام/آ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد