رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تبعیض در روز روشن!!!

 

تبعیض در روز روشن!!!(محمدرضابهرامی)

 


پس از آنکه مطلبی با عنوان "پوزخندی به دلسوزان عدم استانی شدن غرب مازندران "نوشتم با مدیر سایت شمال نیوز در سایتش تماس گرفتم و یاد آوری کردم که در صورت صلاحدید مطلبم را ذیل مطلب آقای کوروش غفاری قرار دهد.از آنجاییکه متاسفانه  کامنتم ناقص بود جناب رمدانی شماره تلفنش را برایم ایمیل کرد ندوفرمودند با من تماس بگیرید/من حوالی ساعت 6 بعد از ظهر با ایشان تماس گرفتم و بعد از مختصر توضیح درباره مقاله ام تقاضای خود را بیان کردم.اما چند نکته از حرفهای مدیر سایت شمال نیوز که به درست باید بگوییم ساری نیوز!!! مرا به فکر واداشت که در ذیل به آن اشاره می کنم.

نخست بعد از احوالپرسی کمی از من پرسیدند خاطر نشان کردم که مدتی پیش به تقدیر روی آوردم و در شرق مازندران مزدوج شدم . بعد از بیان این مطلب ایشان گفتند پس شما هم که اینطرفی هستید!!!(پیش خودم فکر کردم)یعنی چه؟مگر ما در یک استان زندگی نمی کنیم؟اینطرفی و اون طرفی چه معنایی می تواند داشته باشد که ایشان از این جمله استفاده نمودند؟من که متوجه نشدم منظورشان چه بوده است ،امیدوارم شما خواننده محترم پاسخگوی این سوال بنده باشید.

ثانیا آنکه ایشان اصرار می ورزید که نباید پاسخ مطلب آقای چراتی داده شود، و به این نکته اشاره کردند که ،حالا ایشان یه مطلبی نوشتند نباید حتما مطلبی در نقد مقاله  ایشان آورده شود(اینجاست که فرضیه درست ساری نیوز!!! به صحت می نشیند)/.

...

علی نصیبی مدیر مسئول سایت گرگان ما ذیل یادداشتی در مورد تبعیض سایت شمال نیوز درقسمت کامنت های وبسایت پوزخند می نویسه :

"شما خبرهای شمال نیوز رو درباره گرگان بخونید . عمدتا خبرهای منفی رو درج میکنه . حتی با کامنت ها نیز سلیقه ای برخورد میکنه و اون هایی که محترمانه نگاشته شده و شائبه ذره ای دفاع گرگانی ها از دیارشان داره تائید نمیکنه ".

.       

http://puzkhand.blogsky.com/                                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد