رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث شهرک صنعتی در رامسر

 

احداث شهرک صنعتی در رامسر

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:
طرح عدالت صنعتی در مازندران اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای طرح عدالت صنعتی در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد ابراهیم گوهردهی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی و هیئت امنای شهرک‌های صنعتی مازندران با نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه 37 شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران فعالیت می‌کنند به آخرین وضعیت شهرکهای صنعتی استان پرداخت.
وی با اشاره به اینکه شهرکهای صنعتی مازندران در یک هزار و 800 هکتار زمین مستقر شده‌اند خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با تاکید بر اینکه با جبران عقب‌‌ماندگی توسعه صنعتی باید با تلاش مضاعف کار کنیم یادآور شد: همکاری با سازمان صنایع و معادل استان مازندران در جبران عقب‌ماندگی‌ها موثر است.
گوهردهی با تاکید بر اینکه تقریبا تمام شهرک‌های صنعتی مازندران با برگزاری انتخابات دارای هیئت امنا هستند بر حل مشکلات شهرک‌های صنعتی از طریق هیئت امنایی تاکید کرد.
گوهردهی با اشاره به اجرای بزرگترین طرح تحول اقتصادی دولت در بخش هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: با هدف کمترین آسیب به واحدهای صنعتی بسته‌های حمایتی ویژه واحدهای صنعتی و طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تضمین شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصادی باید جهش صنعتی داشته باشیم تصریح کرد: اولویت‌بندی مشکلات و نیازمندی‌ها از تأثیرهای مهم برای توسعه اقتصادی و جهش صنعتی در مازندران است.
گوهر دهی با اشاره به اجرای مصوبات اول و دوم دولت در استان از ایجاد شهرک صنعتی بابلسر و رامسر در مازندران خبر داد.
وی اضافه کرد: از مصوبات دولت در شهرکهای صنعتی توسعه سه شهرک صنعتی در بهشهر، آمل و تنکابن بوده است که تمام این مصوبات محقر شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران یادآور شد: تصفیه‌خانه‌های مناسب فاضلاب مازندران نیز در کشور با رتبه اول روبرو هستیم.
گوهردهی بیان داشت: در یک سال گذشته 149 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 177 میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده است که اشتغال حدود 4 هزار نفر را فراهم کرده است.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد