رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبر ویژه از بخشداری رامسر

خبر ویژه از بخشداری رامسر 

با آن که حدود یک ماه از انتخاب بخشدار سابق رامسر به سمت معاونت فرمانداری می گذرد اما از انتخاب بخشدار رامسر اطلاعات ناقص و مختلفی به گوش می رسد. 

افراد و گروه های مستقر در شهرستان و خارج از آن هر کدام برای به ثمر نشستن خواسته های خود افرادی را بدین منظور معرفی کرده اند . 

از آنجا که زمزمه ی بازنشستگی استاندار مازندران ( اکنون ۲ سال از زمان بازنشستگی اش می گذرد) و البته آماده شدن وی برای انتخابات دوره ی نهم مجلس شدیدتر از قبل شده است ؛ شنیده ها حاکی است که سید علی اکبر طاهائی ؛ صفرنژاد را در انتخاب بخشدار مورد علاقه اش کاملا مختار گذاشته است. 

اسامی برخی از کاندیداهای بخشداری رامسر به قرار زیر است: 

 

۱- غلامحسین فتوکیان رئیس بنیاد شهید و جانبازان شهرستان رامسر ( مورد علاقه ی فرماندار )

۲ - محمد آزاد رئیس شورای بخش شهرستان رامسر 

۳ - عزیزپور رئیس سابق اداره ی اوقاف و امور خیریه ی شهرستان رامسر 

۴ - صفی ( سیف ) الدین خلعتبری کارمند آموزش و پرورش ( معرفی شده از طرف نیکنام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی )  

۵ - مهدی حلاجیان کارشناس تاسیسات و مدیر پروژه های مراکز صدا و سیما در کشور

۶ - عشوری ... غیربومی با سابقه ی بخشداری 

۷ - قیومی ... غیربومی   

برخی از شنیده ها نیز از معرفی افراد دیگر خبر می دهد اما مشهورترین گزینه ها در فهرست رامسرنوشت جای گرفته اند. 

 شنیده ها حاکی از آن است به دلایل مختلف گزینه های ۱ ؛ ۲ ؛ ۳  و ۴ از دور انتخاب خارج شده اند و صفرنژاد علاقه مند است نفری را برگزیند که سابقه ی وزارت کشوری داشته باشد.   

با اشاره به این که بخشدار منتخب باید مورد توافق نماینده ی مجلس هم باشد و سفر حج تمتع نیکنام در این زمان ؛ احتمال دارد انتخاب بخشدار تا بازگشت نیکنام از حج طولانی شود. 

اما عده ای دیگر با اشاره به غیبت نیکنام فرصت را برای صفرنژاد استثنائی دانسته و معتقدند فرماندار به راحتی از این فرصت پیش آمده عبور نخواهد کرد و قبل از آمدن نیکنام از سفر حج ابلاغ بخشدار منتخب خود را از مراجع ذیصلاح اخذ خواهد کرد.  

رامسرنوشت از فرماندار غیربومی رامسر انتظار دارد در انتخاب بخشدار حتما از گزینه های بومی توانمند استقبال نماید تا ضمن دارا بودن فردی کارآمد از حمایت مردم منطقه نیز برخوردار گردد. 

رامسرنوشت معتقد است در رامسر قحط الرجال نیست و رامسری های مقیم و غیرمقیم توانمندی وجود دارند که خالصانه در خدمت توسعه ی منطقه گام بر می دارند و انتخاب آنان در اوضاع نابسامان اقتصادی جرقه ی امیدی برای « توسعه ی همه جانبه ی رامسر » خواهد بود. 

  

رامسرنوشت انتظاردارد افراد مطلع اطلاعات خود را دربخش نظرات در معرض دید عموم قراردهند و متعهد می گردد اگر خبر مهمی بود آن را در صفحه ی اصلی قرار دهد. 

http://ramsarnevesht.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد