رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تصویربرداری «با من حرف بزن» در رامسر به پایان رسید

 

تصویربرداری «با من حرف بزن» در رامسر به پایان رسید

با بازی بهزاد فراهانى، مریم کاظمى، کریم اکبرى‌مبارکه و...
تصویربرداری «با من حرف بزن» در شمال کشور به پایان رسید

خبرگزاری فارس: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بامن حرف بزن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبی یاسینی اواخر هفته گذشته در شمال کشور به پایان رسید و تدوین فیلم از امروز آغاز شد.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «با من حرف بزن» به کارگردانی مجتبی یاسینی اواخر هفته گذشته در منطقه جنت رودبار در شمال کشور به پایان رسید. فیلم با ضبط ‌صحنه تصادف (فینال فیلم) به پایان رسید و از امروز تدوین فیلم توسط کارگردان و مهدی امدادی آغاز شد.
فیلم در 26 لوکیشن و با حدود 35 بازیگر در روستای جواهر ده، چابکسر، سرولات و جنگل‌های گیلان و مازندران تصویربرداری شده است.
«با من حرف بزن» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان مردی را روایت می‌کند که به همراه تنها دخترش که ناشنوا است زندگی می‌کند و به شغل پرورش ماهی مشغول است. یکی از کارگرها به دلیل برق گرفتگی به کما می‌رود و پدر راهی زندان می‌شود و تنها دختر ناشنوایش باید از او دفاع کند.
در این فیلم بهزاد فراهانى، مریم کاظمى، کریم اکبرى‌مبارکه، فرحناز رستمى، محمد اسدى، الیکا کشاورز(ناشنوا)، پریا پرکار، منیره حسین زاده، نویدپهلوان (ناشنوا)، زهرا فکری، مریم مولایی، علی حاتمی و... بازی دارند.
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسنده فیلمنامه: فاطمه احتشامى فر/ بازنویسى نهایى، کارگردان و تهیه کننده: مجتبى یاسینى/مدیر تصویربردارى: هوشنگ غفورى/ صدابردار: سیامک نیازی/ طراح صحنه و لباس: فرحناز اصغری/ طراح گریم: مهرداد کریمی/ مدیرتولید: محمود صادقی/ دستیار اول کارگردان: کریم اکبرى مبارکه/برنامه ریز: مریم مولایى/ منشى صحنه:شرف النساء نیرومند.
«با من حرف بزن» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه و تولید می‌شود.
انتهای پیام/ا-27

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسرنوشت سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03

سلام

رامسرنوشت با دو خبر جدید بروز شد

دعوت به مطالعه و اظهارنظر





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد